PracaGrupypl.praca.szukanapytanie: NY praca dla pary (housekeeping, gardening etc)pytanie: NY praca dla pary (housekeeping, gardening etc)
    From: "rektakus" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: pytanie: NY praca dla pary (housekeeping, gardening etc)
    Date: Sat, 14 Jun 2003 22:39:25 +0200

    COUPLE WORKING.. in da house.
    moze ktos pomoze ;) kontakt jakiś.. doświadczenia.... :)

    SPRAWNI 24 I 25 LATKOWIE.. ATRAKCYJNI, SYMPATYCZNI.. JA SWIETNIE GOTUJE
    (TYLKO CZY KTOS ZAUFA MOJEJ KUCHNI???)
    :o)
    A MOJ MISIU JEST SILNYM MEZCZYZNA, KTORY MOZE ZAJAC SIE "PRACAMI RECZNYMI"..
    NAJLEPIEJ Z LOKUM, ALE TO NIE EJST KONIECZNE, MOZEMY BYC DOCHODZACY
    (DOJEZDZAJACY) koNCZE PEDAGOGIKE, WIEC ZAJECIE SIE DZIECMI (A POTRAFIE JE
    OKIELZNAC, ZABAWIC I ZAOPIEKOWAC SIE CZULE) BEDZIE PZRYJEMNOSCIA (CHOC Z
    MALENSTWAMI NIE MIALAM WIELE KONTAKTOW..
    ANGIELSKI KOMUNIKATYWNY (SREDNIO ZAAWANS.), NIESTETY BRAK POZWOLENIA NA
    PRACE..

    Mooj chlop juz siedzi w NY, ja mecze sie z mgr.. promotor moowi, ze moze
    uda sie obronic 25-ego... a bilet mam okoloweekendowy.. NIc to. (moze jako
    pani magister... ) wyjezdzam zlapac jakas prace.. Narzeczony (oj
    moze..wkrotce) juz ma prace w knajpie.. niestety kobietka czasami jest
    niewyplacalna.. Ja jeszcze mam w glowie i serduchu niepokooj, bo
    zapozyczylam sie troszke, ale to do przeskoczenia... chyba :)
    CHODZI O TO ZE... byc moze ktos z dyskutantoow bylby w stanie wskazac mi
    adres.. tElefon or sth.. W TEMACIE:
    z tematu :)
    DZIEKI ZA JAKIS ODZEW , KONTAKT.. A JESLI KOGOS ZANUDZAM.. TO O LASKAWOSC
    PROSZE :)