PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaSzczecin => Starszy Programista .Net <=

  • 1. Data: 2024-09-24 12:00:02
    Temat: Szczecin => Starszy Programista .Net <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient, istniejący na rynku od ponad 200 lat, jest wiodącym
    globalnym dostawcą zaawansowanych technologicznych rozwiązań w
    ekstremalnych warunkach. Specjalizuje się w obszarach takich jak
    technologia morska, obrona i lotnictwo, cyfrowe innowacje oraz
    technologie odkrywcze. Firma, mająca silne korzenie i bogatą
    historię innowacyjności, od początków swojego istnienia
    ewoluowała, dostosowując się do zmieniających się potrzeb i
    wyzwań rynkowych. Dzięki zaangażowaniu w rozwijanie wiodącej
    pozycji i technologicznej platformy, nasz klient stawia na
    współpracę, innowacje i determinację, poszukując do swojego
    zespołu osób o podobnych wartościach. Jeśli jesteś gotowy
    dołączyć do firmy, która kształtuje przyszłość poprzez
    pionierskie rozwiązania, zapewniając bezpieczeństwo i
    efektywność w najbardziej wymagających warunkach, zachęcamy do
    aplikowania.

    *****
    ***** Starszy Programista .Net
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie i rozwijanie skalowalnych i wydajnych aplikacji
    * Współpraca z zespołem w celu zapewnienia najwyższej jakości
    rozwiązań
    * Przeprowadzanie testów i optymalizacja kodu dla lepszej wydajności
    i użyteczności
    * Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań i doskonalenie
    umiejętności
    * Przegląd kodu i debugowanie

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Biegła znajomość rozwoju w C# z głębokim zrozumieniem ASP.NET
    Core.
    * Znajomość technologii front-endowych takich jak HTML, CSS i
    JavaScript.
    * Zrozumienie najlepszych praktyk w rozwoju oprogramowania.
    * Doświadczenie z systemami kontroli wersji, takimi jak Git.
    * Doświadczenie z ciągłym wdrażaniem/wdraz aniem (CI/CD)
    * Język:
    ** C# - biegły [Głębokie zrozumienie]
    ** Znajomość technologii front-endowych:
    ** HTML [Głębokie zrozumienie]
    ** CSS [Głębokie zrozumienie]
    ** JavaScript [Głębokie zrozumienie]
    * Framework
    ** ASP.Net Core - silne zrozumienie [Głębokie zrozumienie]
    ** ORM (EntityFramework) [Głębokie zrozumienie]
    ** .Net [Głębokie zrozumienie]
    ** WPF (z wzorcem MVVM) [Głębokie zrozumienie]
    * IDE
    ** Visual Studio [Głębokie zrozumienie]
    * CI/CD
    ** Doświadczenie z ciągłym wdrażaniem/wdraz aniem (CI/CD)
    ** Git - wymagane wcześniejsze doświadczenie zawodowe
    [Głębokie zrozumienie]
    ** Azure DevOps [Głębokie zrozumienie]
    ** Doświadczenie z integracją systemów oraz pracą z różnymi
    interfejsami API i usługami stron trzecich
    * Testowanie
    * Doświadczenie z integracją testów automatycznych w przepływie
    pracy deweloperskiej.
    * Umysł nastawiony na rozwiązania, zdolny do rozwiązywania
    skomplikowanych problemów w efektywny sposób.
    * Skuteczne umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i
    werbalne, aby wyjaśniać koncepcje techniczne osobom nie
    technicznym.
    * Gracz zespołowy z silnymi umiejętnościami współpracy i
    zdolnością do pracy w geograficznie rozproszonym,
    wielokulturowym środowisku.
    * Stopień w informatyce, technologii informacyjnej lub pokrewnej
    dziedzinie.

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie (umowa o pracę)
    * Ekscytująca i ważna pozycja pracy w wiodącym globalnym dostawcy
    rozwiązań morskich
    * Międzynarodowe środowisko pracy i zespołowa praca
    międzydzyscyplinarna
    * Rozwój zawodowy
    * Konkurencyjne warunki finansowe, w tym atrakcyjna polisa
    ubezpieczeniowa i program emerytalny
    * Hybrydowy system pracy (biuro w Szczecinie)
    * Prywatna opieka medyczna
    * Ubezpieczenie na życie
    * Telefon służbowy i laptop firmy do użytku prywatnego
    * Współfinansowanie posiłków (stołówka pracownicza)
    * Platforma świadczeń
    * Lekcje języka norweskiego w biurze
    * Parking dla pracowników
    * Pakiet relokacyjny
    * Możliwość zakupu udziałów z 25% zniżką

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2409
    => => =>