PracaGrupypl.praca.dyskusje › przygotowanie dydaktyczne

  • 1. Data: 2006-05-17 09:21:18
    Temat: przygotowanie dydaktyczne
    Od: m...@t...pl (Michał Feter)

    Witajcie,

    Już od 3 lat prowadzę szkolenia z zakresu szeroko rozumianej integracji europejskiej.
    Chciałem tą działalność rozwijać.
    W ogłoszeniach, w których firmy szukają wykładowców, często wymogiem formalnym jest
    posiadanie przygotowania dydaktycznego.

    Ja oczywiście przygotowanie takie mam, bo się po prostu prowadzić szkolenia
    nauczyłem...praktyka czyni mistrza ?

    Czy jednak można zdobyć szybko ,,papier" zaświadczający o takim
    przygotowaniu...chodzi mi o jakieś kursy z tego zakresu. Znacie jakieś instytucje,
    które takie kursy robią?

    Pozdrawiam,
    Michał Feter

  • 2. Data: 2006-05-17 10:52:26
    Temat: Re: przygotowanie dydaktyczne
    Od: tomek <t...@v...pl>

    Michał Feter napisał(a):
> [...]
    przygotowaniu...chodzi mi o jakieś kursy z tego zakresu. Znacie jakieś instytucje,

    No np można coś poszukać na jakiś Akademiach Pedagogicznych, wiem że np
    Krakowska prowadzi takie coś.

  • 3. Data: 2006-05-17 10:54:05
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Michał Feter napisał(a):
    > Czy jednak można zdobyć szybko ,,papier" zaświadczający o takim
    przygotowaniu...chodzi mi o jakieś kursy z tego zakresu. Znacie jakieś instytucje,
    które takie kursy robią?

    Dowolna szkola trenerów - TROP, Pracownia E. Soltys, House Of Skills.
    Czas nauki od pół roku do roku. Cena od 8000 do 20 000 :)

    pozdr
    m.