PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Avio-pytanie o rozmowę kwalifikacyjną.

  • 1. Data: 2006-05-17 09:12:48
    Temat: Firma Avio-pytanie o rozmowę kwalifikacyjną.
    Od: "Robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Witam,
    Ku mojemu zaskoczeniu (apikacje wysłałem chyba już ponad rok temu)
    dzisiaj dostałem zaproszenie na rozmowę
    do tej firmy w sprawie pracy na stanowisku Konstruktora.
    Czy był ktoś może z Was u nich na rozmowie i mógł by podzielić się jakimiś
    informacjami ?Poinformowano mnie, że w Komisji będą zasiadać sami Włosi
    ,ja natomiast znam komunikatywnie niemiecki i rosyjski (angielski raczej
    tylko podstawy)
    więc już tutaj mam pewną obawę czy rozmowa nie będzie stratą czasu :-)
    ( o rzeczywistym stanie znajomości języków oczywiście napisałem w CV).
    Kiedyś uzyskałem tutaj informację,że panuje tam duża rotacja pracowników,
    może ktoś wypowiedzieć się na ten temat jeszcze?.
    Dodam tylko, że posiadam , niewielkie, 3 letnie doświadczenie (branża
    przemysłu ciężkiego).
    Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.