PracaGrupypl.praca.dyskusje › przepisywanie tekstów

  • 1. Data: 2002-09-12 12:15:55
    Temat: przepisywanie tekstów
    Od: "Neta" <a...@N...gazeta.pl>

    Proszę o informację, w jaki sposób rozliczane jest przepisywanie
    tekstów na komputerze. Czy płaci się w zależności od ilości stron
    czy znaków? Jakie są stawki?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Pozdrawiam
    Aneta

  • 2. Data: 2002-09-12 13:23:29
    Temat: Re: przepisywanie tekstów
    Od: "hipek" <h...@w...pl>

    Ja spotkalem sie ostatnio z cena 1,70 za 1 strone textu bez grafik, wykresow
    czy tabel.
    Natomiast w moim miescie (Rzeszow) za strone np. z matematyki gdzie sa
    rownania czy trygonometria zadaja nawet 3,50 za strone. Wydruk pierwszy do
    korekty czasami za darmo. Kazdy nastepny juz platny ok. 0,50 za strone.
    Pozdrowka
    Hipek

  • 3. Data: 2002-09-12 19:23:57
    Od: b...@p...onet.pl

    Witam,

    Ja spotkalem się z ceną XX za 1800 znaków.
    Grafika, wykresy, itp to odrębna stawka.
    1800 to standardowa strona A4, piszesz, potem
    w np. Wordzie poatrzysz ile masz znaków (jest
    taka opcja) i już... Bez spacji oczywiście...

  • 4. Data: 2002-09-12 19:54:07
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <7...@n...onet.pl> b...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > 1800 to standardowa strona A4, piszesz, potem
    > w np. Wordzie poatrzysz ile masz znaków (jest
    > taka opcja) i już... Bez spacji oczywiście...

    Standardowe A4 to 1800 znaków ZE spacjami.
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/