PracaGrupypl.praca.dyskusje › Carrefour

  • 1. Data: 2002-09-12 10:01:02
    Temat: Carrefour
    Od: "eon" <e...@a...net.pl>

    Hej,

    Prosze o jak najszybsza odpowiedz. Dzis wybieram sie na rozmowe
    kwalifikacyjna do hipermarkietu
    Carrefour, temat rozmowy to stanowisko Kierownika Dzialu Tekstylnego. Moje
    pytanie dotyczy wynagrodzenia. Ile moge sie spodziewac brutto?
    Za wszystkie odpowiedzi juz teraz dziekuje.

    Piotr

  • 2. Data: 2002-09-12 10:42:51
    Temat: Re: Carrefour
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    z ciekawosci:
    gdzi znalazles oferte pracy ?
    pzdrw,
    dasher

  • 3. Data: 2002-09-13 12:59:34
    Od: "pomme" <p...@i...pl>

    nie przeraz sie ale zapewne dostaniesz tam niewiele i wycisna z Ciebie
    wszystko
    nie strasze ale nie polecam