PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik poczty e-mail

  • 1. Data: 2009-07-27 13:54:52
    Temat: pracownik poczty e-mail
    Od: piotras <p...@g...com>

    Zarób wykorzystując własny komputer i własny czas. żadne pieniądze na
    rozpoczęcie nie są potrzebne. Będziemy szkolić. To jest zabawne,
    proste i zajmuje jedynie kilka godzin dziennie. Ustalasz własny
    rozkład. Jeżeli masz komputer i dostęp do Internetu, to jesteś gotowy
    do pracy. Skontaktuj się! W celu uzyskania więcej informacji wyślij do
    mnie e-mail na adres piotr2anna@poczta. fm Do zobaczenia na
    szczycie.

  • 2. Data: 2009-07-28 06:27:23
    Temat: Re: pracownik poczty e-mail
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    piotras pisze:
> [...]
    > rozkład. Jeżeli masz komputer i dostęp do Internetu, to jesteś gotowy
    > do pracy. Skontaktuj się! W celu uzyskania więcej informacji wyślij do

    A moje stanowisko to pewnie "pocztowiec e-mail" ? ;)

  • 3. Data: 2009-07-28 13:10:41
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A moje stanowisko to pewnie "pocztowiec e-mail" ? ;)

    e-listonosz :)

    e.