PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rejestracja do biznesu MonaVie

  • 1. Data: 2009-07-26 18:03:43
    Temat: Rejestracja do biznesu MonaVie
    Od: mediamar <j...@g...com>

    POZNAJ ROZWIĄZANIE
    http://sites.google.com/site/monaviebiznes/
    Model biznesowy oferujący szereg korzyści, które nie występują w
    żadnym innym modelu zarabiania pieniędzy.
    1) WYBIERASZ SOBIE CZAS PRACY ; Możesz zacząć na ćwierć etatu,
    kontynuując to, co robisz i w ten sposób nie narażając siebie i
    swojej rodziny na stres, związany z brakiem stałego dochodu.
    2) DOBIERASZ SOBIE WSPÓŁPRACOWNIKÓW ; To ty decydujesz z kim będziesz
    współpracował. Sam decydujesz, kto będzie w twoim zespole.
    3) RELATYWNIE NISKI KOSZT WEJŚCIA ; Niski nakład inwestycyjny,
    stanowiący frakcję tego, co musiałbyś zainwestować w rozpoczęcie
    działalności w tradycyjnym biznesie.
    4) ULGI PODAKTOWE
    5) PODRÓŻE, AWANSE I WYRÓŻNIENIA
    6) NIEZALEŻNOŚĆ I WSPARCIE ; Biznes, który prowadzisz dla siebie, ale
    z pomocą innych bardziej doświadczonych ludzi, którzy mają finansowy
    interes w twoim sukcesie.
    7) PASYWNY DOCHÓD ; Nieograniczone możliwości generowania pasywnego
    (emerytalnego) dochodu poprzez pomaganie innym w osiągnięciu sukcesu.

    STRONA O PRODUKCIE:
    www.zdrowydarnatury.com

    PLAN WYNAGRADZANIA (film i pdf)
    Plan Kompensacyjny

  • 2. Data: 2009-07-26 21:44:51
    Temat: Re: Rejestracja do biznesu MonaVie
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 26 Jul 2009 11:03:43 -0700 (PDT), mediamar
    <j...@g...com> wrote:

    >3) RELATYWNIE NISKI KOSZT WEJŚCIA ; Niski nakład inwestycyjny,
    >stanowiący frakcję tego, co musiałbyś zainwestować w rozpoczęcie
    >działalności w tradycyjnym biznesie.

    Fama głosi, że pan sierżant używa słów, których znaczenia nie rozumie.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 3. Data: 2009-07-27 05:33:42
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    mediamar wrote:

    > 4) ULGI PODAKTOWE

    dla rezydentów Luksemburga?

    > 5) PODRÓŻE, AWANSE I WYRÓŻNIENIA

    na własny koszt, medal trzeba sobie samemu zrobić i przypiąć

    > 6) NIEZALEŻNOŚĆ I WSPARCIE

    "kupuj od nas a my będziemy mieli w D. jak to sprzedasz - ważne, że będziesz
    od nas kupował dużo, DUŻO, D U Ż O"

    > 7) PASYWNY DOCHÓD ; Nieograniczone możliwości generowania pasywnego
    > (emerytalnego) dochodu poprzez pomaganie innym w osiągnięciu sukcesu.

    Ja to zdanie rozumiem tak, że jak Łysek z pokładu Idy trzeba harować aby
    inni mieli na emeryturę...

    Lemat