PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w komputroniku

  • 1. Data: 2007-06-23 23:51:33
    Temat: praca w komputroniku
    Od: "pobkix" <j...@w...pl>

    Bardzo rozśmieszyły mnie oferty pracy w firmie Komputronik
    nic dziwnego, że te ogłoszenia tam sobie wiszą już dłuuuugi czas, bo
    najwyraźniej od kilku lat nikt nie korygował tych ogłoszeń i tak czytamy
    np:
    http://www.komputronik.com/praca/oferty_pracy/
    do dyspozycji szybka sieć 100 Mbit/s, dostęp do Internetu, własne konto
    e-mail
    to rzeczywiście wielki plus, zwłaszcza kusi to konto e-mail ;) a
    100Mbit/s (sieci lokalnej ;) to już w ogóle nie wiem po co mi
    a taki pracownik ochrony musi wykazać się znajomością dokumentów
    magazynowych (Pz, Wz, Mm ..)sprzątać, być bez nałogów(poza chorym
    pracoholizmem) i mile jakby był inwalidą ;)
    albo magazynier:
    dyspozycyjność i mobilność (praca zmianowa w godzinach od 06:00 - 23:00,
    a czasem nawet dłużej) czyli czasem będziesz tyrał za frajer, a później
    nawet nie wydostaniesz się z tego zadupia gdzie mamy centralę.

    No i gdzieś umsknęły informację co do zarobków na tych super
    stanowiskach.
    Zawsze kupowałem sprzęt w tej firmie, ale widzę, że to jakaś porażka
    jest...

  • 2. Data: 2007-06-30 20:54:57
    Temat: Re: praca w komputroniku
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    pobkix napisał(a):
    > No i gdzieś umsknęły informację co do zarobków na tych super stanowiskach.
    > Zawsze kupowałem sprzęt w tej firmie, ale widzę, że to jakaś porażka
    > jest...
    Co ma jedno do drugiego?
    A co do ciekawych ofert, kiedys przez jakas chwile na stronie Proline
    wisialo ogloszenie o poszukiwaniu ludzi do Gliwic czy gdzie tam sie
    instalowali. Mozna bylo przeczytac m. in. "firma rozwija sie dynamicznie
    dzieki bezgranicznemu wykorzystaniu pracownikow" :) Szybko poprawili.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski