PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w hipermarkecie

  • 1. Data: 2002-09-30 17:31:48
    Temat: praca w hipermarkecie
    Od: "asterhazy" <m...@a...net.pl>

    witam szanownych grupowiczow

    czeka mnie rozmowa na stanowisko kierownika dzialu w jednym z francuskiech
    hipermarketow przemyslowych. czy ktos z grupowiczow sie orientuje jak
    ksztaltuja sie zarobki na ww. stanowisku - bo pytanie o oczekiwania
    finansowe zawsze pada na rozmowach:)
    Praca prawdopodobnie bedzie sie wiazala z mala przeprowadzka do innego
    miasta i ciekawi mnie tez czy takie koncerny przewiduja cos w takich
    sytuacjach - tj. jakis dodatek za prace poza miejscem zamieszkania,
    dofinansowanie do wynajmowanego mieszkania itp..czy ktos sie spotkal z takim
    problemem?
    Bede wdzieczny za odpowiedzi.

    pzdr.
    Asterhazy

  • 2. Data: 2002-09-30 17:48:19
    Temat: Re: praca w hipermarkecie
    Od: "studentWPiA" <2...@w...pl>

    Na dofinansowanie ze strony hipermarketu bym nie liczyl.

  • 3. Data: 2002-09-30 18:35:53
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "asterhazy" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > hipermarketow przemyslowych. czy ktos z grupowiczow sie orientuje jak
    > ksztaltuja sie zarobki na ww. stanowisku - bo pytanie o oczekiwania

    Ja jestem kierownikiem dzialu w jednym z hipermarketow. Na okresie probnym
    mialem 1200 podstawy + 800 premii, teraz 1500 podstawy + 1000 premii

  • 4. Data: 2002-09-30 18:37:08
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "przemo" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ja jestem kierownikiem dzialu w jednym z hipermarketow. Na okresie probnym
    > mialem 1200 podstawy + 800 premii, teraz 1500 podstawy + 1000 premii

    wiecej info na priv
    pozdrawiam.Przemo