PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w UK - jaka agencja najlepsza w sektorze transport/logistyka/maritime

  • 1. Data: 2006-01-19 16:27:46
    Temat: praca w UK - jaka agencja najlepsza w sektorze transport/logistyka/maritime
    Od: "LEPEK" <w sygnaturce - nie@gazeta.pl>

    Witam

    Zastanawiam się nad wyjazdem do UK do roboty.
    Przeglądam strony agencji pośrednictwa pracy, ale jest ich tyle, ze nie
    za bardzo mogę się połapać, która jest dobra.
    Zauważyłem, że istnieje spora specjalizacja - niektóre agencje
    pośredniczą głównie w zatrudnieniu w konkretnym sektorze.
    Interesuje mnie, czy istnieje jakaś agencja (a jeśli kilka, to która
    najlepsza) zajmująca się sektorem transpotru morskiego. Ale nie chodzi
    mi o zatrudnienie się, jako marynarz, tylko jako pracownik agencji
    morskiej / statkowej (klark), operatora morskiego, spedytora morskiego,
    armatora itp.
    Możecie coś polecić?

    L E P E K - Trójmiasto --> no_spam[malpa]poczta[kropka]fm