PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Slabe strony.

  • 1. Data: 2006-01-19 17:09:19
    Temat: Re: Slabe strony.
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    hipek napisał(a):
    > Witam szanownych grupowiczow!
    >
    > Wiem, ze grupe odwiedzaja specjalisci i moze mi cos doradza.
    >
    > Jakie mozna podac 3 slabe strony na rozmowie o prace, ale tak zeby to nie
    > byly, az tak slabe strony i w jaki sposob to uzasadnic?
    Zapytaj w jakim kontekście mają być to 3 slabe strony, bo zależnie od
    kontekstu moga stać się zaletami. Np. brak kreatywności to wada
    menedżera ale zaleta buchaltera. Bycie zachowawczym to wada kierowcy
    rajdowego ale zaleta sapera. Brawura to zaleta kierowcy rajdowego ale
    wada chirurga itd.

    Jak już poznasz kontekst to możesz śmiało wymieniać te wady, które tak
    naprawdę są zaletami. Saper powinien wymienić bycie zachowawczym,
    kierowca rajdowy brawurę itd.

    A najlepiej to nic nie wymieniać, ale do tego trzeba czuć ten luksus -
    "nie muszę mieć tej pracy".

    pozdr.
    m.

    P.S. Najlepiej zajrzyj na pl.praca.dyskusje bo tam ten wątek był
    wałkowany 1000 razy.

  • 2. Data: 2006-01-19 20:48:51
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    Np:

    - Jestem pracoholikiem
    - nie znam kodeksu pracy
    - za bardzo angażuje się w powierzone zadania

    :)SS

  • 3. Data: 2006-01-19 21:18:46
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>

    On 2006-01-19, Radio69 <r...@u...com.pl> wrote:

    > Np:
    >
    > - Jestem pracoholikiem
    > - nie znam kodeksu pracy
    > - za bardzo angażuje się w powierzone zadania

    Jedne z glupszych rzeczy, ktore mozna wymyslic :>>

    >:)SS

    ...dobrze ze ten usmieszek tu jest, bo jeszcze ktos by
    to serio wzial ;)

    Kira

  • 4. Data: 2006-01-19 22:16:35
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Thu, 19 Jan 2006 18:09:19 +0100, Maciek Sobczyk wrote:

> [...]

    1. Mam nietypowe poczucie humoru, objawiające się w nieodpowiednich
    sytuacjach.
    2. Jestem przesadnie szczery.
    3. Nie lubię odpowiadać na pytania z poradników typu "Jak zatrudnić
    pracownika" z serii "dla opornych".

    --
    pozdrawiam
    Bremse