PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca inzynierska

  • 1. Data: 2003-10-27 08:46:36
    Temat: praca inzynierska
    Od: "iszka" <i...@w...pl>

    Z braku czasu poszukuje osoby ktora napisze prace inzynierska, okolo 70
    stron, same opisy techniczne i rysunki, bez zadnych obliczen matematycznych.
    Mam troche materialu, reszte trzeba zdobyc samemu. Prosze o propozycje
    cenowe oraz czas realizacji. Pozdrawiam
    izka

  • 2. Data: 2003-10-27 10:00:24
    Temat: Re: praca inzynierska
    Od: "PW" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    matematycznych.
    > Mam troche materialu, reszte trzeba zdobyc samemu. Prosze o propozycje

    tematyka?

    PW

  • 3. Data: 2003-10-27 10:28:34
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    08:44:52 GMT)

    Hmmm Radom,Skarżysko Kamienna
    Ciekawe czy uczelnia pani Izki Stępień albo innej osoby piszącej z ww. hosta
    byłaby zadowolona widząc takich "absolwentów" ???

  • 4. Data: 2003-10-27 14:42:24
    Od: "Cassandra" <k...@r...pl>

    > Hmmm Radom,Skarżysko Kamienna
    > Ciekawe czy uczelnia pani Izki Stępień albo innej osoby piszącej z ww.
    hosta
    > byłaby zadowolona widząc takich "absolwentów" ???

    Taaak, to bardzo ciekawe.. A jeszcze ciekawsze jest to, ze tacy "absolwenci"
    dostaja posady tam, gdzie lepiej nadawalby sie ktos z prawdziwym
    wyksztalceniem... albo i bez (w tym przypadku prawie na jedno wychodzi).

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 5. Data: 2003-10-27 20:00:56
    Temat: Odp: praca inzynierska
    Od: "iszka" <i...@w...pl>

    a moze to ja mam wlasnie napisac taka prace i nie wiem ile za nia wziac
    kasy??????
    moze mi pomozecie, a nie bedziecie mnie obrazac????
    co wy na to?????

    Użytkownik Marcin Ozdzinski <m...@W...simplusnet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bnis0j$sci$...@n...mch.sbs.de...

  • 6. Data: 2003-10-27 20:09:47
    Od: "Lukasz" <s...@o...pl>

    1000 zł

  • 7. Data: 2003-10-27 20:19:49
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    iszka raczył napisać:
    rozbawiłem się;) "święte" oburzenie;)) heh...

    tak czy siak zamierzasz złamać prawo.
    RW

  • 8. Data: 2003-10-27 20:22:34
    Od: Graff <g...@w...pl>

    Lukasz napisał(a):,

    > 1000 zł

    netto czy btutto :))))))) ????

    --
    Graff

  • 9. Data: 2003-10-27 20:41:41
    Temat: Re: Odp: praca inzynierska
    Od: Szakuł <s...@r...net.pl>

    Użytkownik iszka napisał:
    > a moze to ja mam wlasnie napisac taka prace i nie wiem ile za nia wziac
    > kasy??????
    a troche wcześniej...

    Zastanawiające...

    Takie 'wychylanie się' jest niebezpieczne. Wydaje się, że internet jest
    anonimowy, etc... A jednak są ogromne możliwości identyfikowania osób, a
    jeśli tę grupę subskrybuje jakiś policjant, a o ile wiem, jest to
    przestępstwo. :)Życze pomyślnego zakończenia.

    Łukasz

  • 10. Data: 2003-10-27 20:51:23
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Szakuł" <s...@r...net.pl> wrote in message
> [...]
    > jeśli tę grupę subskrybuje jakiś policjant, a o ile wiem, jest to
    > przestępstwo. :)Życze pomyślnego zakończenia.

    Jesli chodzi o kwestie prawne to pisanie prac na zamowienie nie jest
    p[rzestepstwem samym w sobie. Tak samo przestepstwem nie jest zamawianie
    pisania takich prac. Przestepstwem jest dopiero proba przedlozenia takiej
    pracy jako swojej i uzyskania na tej podstawie dyplomu. Osoba piszaca moze
    byc co najwyzej oskarzona o wspoludzial. Tylko ze nie ma zadnego sposobu
    zeby jej udowodnic, ze wiedziala o zamiarach zamawiajacego. "Panie Władzo -
    ja myslalem, ze on chce sobie tylko poczytac - skad mialem wiedziec, ze on
    podpisze moja prace swoim nazwiskiem?".

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak