PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenia IT

  • 1. Data: 2003-10-27 08:45:15
    Temat: Szkolenia IT
    Od: "Krystian" <k...@p...pl>

    Witam,

    Zbieram informacje nt. opłacalności szkoleń z dziedziny IT (do publikacji).

    Pozwalam sobie przesłać następujące pytania:

    Czy kończąc szkolenie (z zakresu IT) i/lub zdając egzamin certyfikujący
    uzyskałeś wzrost wynagrodzenia (lub inne bonusy)?

    Jeżeli tak, to ile procent wynagrodzenia podstawowego?

    Jak oceniasz ofertę polskiego rynku szkoleń?

    Czy jesteś zainteresowany szkoleniami typu e-learning, blended learning? Czy
    korzystałeś z takiej formy?

    Z góry bardzo dziękuję z pomoc.

    Pozdrawiam,

    Krystian Rylko

    [e-mail: k...@p...pl]

  • 2. Data: 2003-10-27 21:00:42
    Temat: Re: Szkolenia IT
    Od: "ok" <k...@m...pl>

    Użytkownik "Krystian" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Czy kończąc szkolenie (z zakresu IT) i/lub zdając egzamin certyfikujący
    > uzyskałeś wzrost wynagrodzenia (lub inne bonusy)?

    nie od razu , ale w dalszej perspektywie zdecydowanie tak

    > Jeżeli tak, to ile procent wynagrodzenia podstawowego?

    duzy.

    > Jak oceniasz ofertę polskiego rynku szkoleń?

    zroznicowana co do poziomu szkolen - latwo trafic na zwyklych tandeciarzy
    ,ale tez mozna znalezc naprawde dobre szkolenia.

    > Czy jesteś zainteresowany szkoleniami typu e-learning, blended learning?
    Czy
    > korzystałeś z takiej formy?

    nie, wszekie szkolenia tego typu jakie zdarzylo mi sie ogladac byly
    niezwykle powierzchowne i nie dajace szansy zglebienia tematu w porownaniu
    do szkolen prowadzonych "twarza w twarz" .