PracaGrupypl.praca.dyskusjeposzukiwanie pracyposzukiwanie pracy
  • Data: 2003-11-25 08:32:41
    Temat: poszukiwanie pracy
    Od: Patrycja <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Zwracam się do Was z pytaniem. Czy w naszym kraju można dostać pracę tak
    normalnie, bo posiada się odpowiednie kwalifikacje, czy tez trzeba mieć
    znajomości? Od dwóch miesięcy szukam pracy. Wysyłam aplikacje do tych
    firm, których wymagania spełniam i najczęściej nawet nie jestem
    zapraszana na rozmowę.Nie miałabym pretensji gdybym nie dostała pracy,
    bo był ktoś lepszy, ale jeżeli spełniam wszystkie wygania zawarte w
    ogłoszeniu, a mnie nie zapraszają, to chyba coś jest nie tak. Co mam
    myśleć? Czy obecnie liczą się tylko układy, a gdy się ich nie ma trzeba
    zadowolić się pracą w telemarketingu czy akwizycji?
    --
    Zdeterminowana coraz bardziej,
    Patrycja