PracaGrupypl.praca.dyskusjepomoc w zalatwianiu wszystkich formalnosci w szwecji

  • 1. Data: 2004-05-30 15:22:28
    Temat: pomoc w zalatwianiu wszystkich formalnosci w szwecji
    Od: "www.kwaterunek.pl" <M...@n...pl>

    jak wyzej......

  • 2. Data: 2004-05-30 17:38:32
    Od: "=sve@na=" <s...@h...com>

    "www.kwaterunek.pl" <M...@n...pl> skrev i meddelandet
    news:c9cuda$hfe$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > jak wyzej......

    Co "jak wyzej"? Oferujesz czy szukasz? A w tym ostatnim przypadku, jakiez to
    formalnosci masz na mysli? Poczytam z ciekawoscia.....

    --
    Ania Björk (ze Szwecji)

  • 3. Data: 2004-05-30 18:22:36
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "=sve@na=" <s...@h...com> wrote in

    > Co "jak wyzej"? Oferujesz czy szukasz? A w tym ostatnim przypadku,
    > jakiez to formalnosci masz na mysli? Poczytam z ciekawoscia.....

    Zgadzam sie na calej szerokosci, nie ma zadnych problemow ze znaleziem
    kwatery. Czy to domek, czy to hotel. Na polnocy jest to wyjatkowo proste.
    Dalej mozna sie umowic na odbior osobisty, zeby szok kulturowy byl
    lagodniejszy. Osobiscie mam same dobre doswiadczenia.

    /silver