PracaGrupypl.praca.dyskusje › podsumowanie poszukiwan

  • 41. Data: 2005-02-20 18:33:47
    Temat: Re: podsumowanie poszukiwan
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    franek kimono <a...@o...pl> wrote:

    > przygotowac CV na te okolicznosc, napisac LM - ja mysle, ze godzina na

    Ja przepraszam, ale jeśli praca dotyczy jednej branży i podobnego
    stanowiska, to co chcesz w CV 'przygotowywać na tę okoliczność'?
    Umiejętności Ci się zmieniają w funkcji czasu, czy jak?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 42. Data: 2005-02-20 19:57:22
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "East" <t...@e...com> napisał w wiadomości

    > ten mi sie najbardzienj podoba :-) i dodałbym ,że beze mnie sobie
    > nie
    > poradza niestety ....

    "Zglaszam sie, bo napisaliscie w gazecie, ze mnie szukacie" ;b

    I.

  • 43. Data: 2005-02-21 19:28:54
    Od: franek kimono <a...@o...pl>

    On Sun, 20 Feb 2005 18:33:47 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Ja przepraszam, ale jeśli praca dotyczy jednej branży i podobnego
    >stanowiska, to co chcesz w CV 'przygotowywać na tę okoliczność'?
    >Umiejętności Ci się zmieniają w funkcji czasu, czy jak?

    umiejetnosci sie nie zmieniaja - ale mozna roznie pisac co sie robilo
    - ja na przyklad pracowalem w 3 firmach - zawsze na styku
    hardware/software - do firmy bardziej hardware'owej uwypukle cos o
    hardwarze - do bardziej softwarowej - to drugie...

    a poza tym - pierwszy punkt mojego CV to "cel" - tutaj tez trzeba cos
    "pod firme napisac"... no... eh... nic w sumie nie trzeba - ja tak
    robie... znaczy sie - robilem - bo od paru dni juz nie robie ;-)

  • 44. Data: 2005-02-21 21:24:11
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    franek kimono napisał(a):

    > a poza tym - pierwszy punkt mojego CV to "cel" - tutaj tez trzeba cos
    > "pod firme napisac"... no... eh... nic w sumie nie trzeba - ja tak
    > robie... znaczy sie - robilem - bo od paru dni juz nie robie ;-)

    Mnie zawsze zastanawial ten "cel". O ile w CV wysylanych w ciemno
    to ma sens, bo pokazuje do ktorego dzialu chcemy aplikowac,
    to przy odpowiedzi na konkretne ogloszenie nie bardzo czuje po
    co cos takiego pisac. Bo potem przychodzi iles tam CV w ktorych
    jest wypisany ten sam cel. Po co? Przeciez wiadomo na jakie stanowisko
    papiery sa przyslane.

    Robert

  • 45. Data: 2005-02-21 22:03:48
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Arkadiusz Ryćkowski napisał(a):

    > Nie o taki cel chodzi

    A jaki?

    Robert

  • 46. Data: 2005-02-21 22:08:02
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <c...@n...posiadam>

    Robert Sander napisał(a):

> [...]
    > co cos takiego pisac. Bo potem przychodzi iles tam CV w ktorych
    > jest wypisany ten sam cel. Po co? Przeciez wiadomo na jakie stanowisko

    Nie o taki cel chodzi

    P. Arek