PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana (reklamy)

  • 41. Data: 2003-08-26 00:11:02
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal) writes:

    [..]

    > Myślę, że powinieneś jeszcze raz przemyśleć swoje stanowisko. Myślę,
    > że powinieneś uzgodnić z administratorem serwera news Atcomu, by ten
    > zaniechał doklejania reklam do postów wysyłanych na pl.praca.oferowana.
    > Myślę że powinieneś zrobić to do popołudnia w środę, 27 sierpnia.

    Musze przyznac, ze Twoj caly post zabrzmial dla mnie - osoby
    postronnej - jak niemalze rozkaz, wypowiedziany z gory, z pozycji "ja
    tu jestem bog, wiem wszystko najlepiej, dlatego siad gnoju i masz sie
    sluchac, bo jak nie to..." [tu zawisla grozba].

    Gdyby do mnie ktos tak napisal, po prostu zignorowalabym.

    W ten sposob nie pozyskuje sie ludzi do swoich racji. Zwlaszcza, ze
    chodzi o funkcje, ktora Romek pelni calkowicie spolecznie, nikt mu za
    to nie placi.

    W ten sposob to sie skloca i zraza do siebie ludzi.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 42. Data: 2003-08-26 00:24:26
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal)

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) writes:

    > W ten sposob nie pozyskuje sie ludzi do swoich racji. Zwlaszcza, ze
    > chodzi o funkcje, ktora Romek pelni calkowicie spolecznie, nikt mu za
    > to nie placi.

    Nie pozyskuję człowieka, nie mam też zamiaru przekonywać go do
    czegokolwiek. Informuję, że popełnia błąd i informuję o konse-
    kwencjach, jakie pociągnie za sobą brak reakcji. Gdybym był pierwszą
    osobą, która to robi, być może siliłbym się na więcej cierpliwości
    i zrozumienia dla stanowiska drugiej strony; ponieważ nie jestem
    pierwszy, po prostu przedstawiam fakty.

    Re: społeczne pełnienie funkcji - bycie moderatorem to przywilej,
    nie święte prawo. Osoba, która decyduje się pełnić tę funkcję, powinna
    starać się wykonywać ją możliwie dobrze. Jeśli tego nie robi, powinna
    odejść.

    > W ten sposob to sie skloca i zraza do siebie ludzi.

    Być może. Z mojego punktu widzenia to sposób na utrzymanie standardu
    usługi, którą uważam za jedną z ważniejszych w Internecie.

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org
    ______________________________________ (for PGP key visit:)

  • 43. Data: 2003-08-26 02:25:27
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Łukasz Grochal" <l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org>
    napisał w wiadomości news:87n0dxbaaj.fsf@larch.priv.rotfl.eu.org...

    > Winien jest moderator, który znając problem nie podjął żadnych kroków
    > zaradczych.

    Co najwyżej można zarzucić jemu zignorowanie problemu. Winien jest atcom,
    który stosuje doklejki.Moderator nie ma na to wpływu.

    > 1) Dyskusja i próba przekonania - nie pozbawiona szans sukcesu.

    Dyskusja nie jest środkiem nacisku. Jest próbą uzyskania rozwiązania.
    Niekoniecznie zakończoną powodzeniem. Sukces nie zależy od moderatora lecz
    od administratora serwera.

    > 2) Zmiana serwera, z którego korzysta. Jak już zostało tu podniesione,
    > nie wydaje się, by istniał w *.pl administrator dużego, poważnego
    > serwera, który nie byłby skłonny przygarnąć moderatora, szczególnie
    > gdy ten ostatni znalazł się w tak mało komfortowej sytuacji na skutek
    > działań admina-amatora.

    Nie wiem. Zmiany serwera też nie można nazwać próbą nacisku. Jest to
    przyznanie się do niemożności rozwiązania problemu. Na dodatek wymaga
    współpracy innego administratora. Co też nie jest zagwarantowane.

    > To oczywiście czysta retoryka. Wiem z doświadczenia, że zapewnienie
    > wygodnego miejsca pracy osobie, która z marszu, bez wcześniejszego
    [...]

    Szkolenie jak zwykle jest zawsze pomocne.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 44. Data: 2003-08-26 02:54:01
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:87isolb70l.fsf@larch.priv.rotfl.eu.org...

    > Nie pozyskuję człowieka, nie mam też zamiaru przekonywać go do
    > czegokolwiek. Informuję, że popełnia błąd i informuję o konse-
    [...]

    Szanowny Panie,
    z przykrością informuję, że doklejki są stosowane również na moderowanej
    grupie pl.comp.tlumaczenia. Jak ustaliliśmy, wszelkie doklejki są niezgodne
    z zasadami. Do wczoraj, do godziny 13:30, w doklejce znajdował się link do
    strony: http://www.systransoft.com/ (komercyjnej). Po tej godzinie zniknął.
    Obecnie do wiadomości doklejana jest informacja o moderatorach oraz link do
    strony z tłumaczeniami (nie komercyjnej).Gogle informuje, że link
    http://www.systransoft.com pojawił się w 1870 postach, na przestrzeni kilku
    lat. Doklejki znajdujące się w postach wysłanych na pl.comp.tlumaczenia są
    prawdopodobnie dodawane przez moderatorów, nie przez serwer (zresztą nie
    jest to ważne. W myśl Pańskiej argumentacji, odpowiadają za nie moderatorzy
    pl.comp.tlumaczenia). Czy może Pan wyjaśnić, dlaczego osobom odpowiedzialnym
    za moderowanie pl.comp.tlumaczenia pozwolono na reklamowanie przez okres
    kilku lat instytucji komercyjnej? Czy w hierarchii pl.* moderatorzy dzielą
    się na równych (tych, których można zgnoić za cudze błedy) i równiejszych
    (czyli tych, których błedy się toleruje)?Mam nadzieję, że jako człowiek z
    zasadami, darzony sympatią i autorytetem przez osoby związane z hierarchią
    pl.* wyjaśni Pan tą sprawę i podejmie odpowiednie kroki w celu
    wyegzekwowania zasad uznawanych w hierarchii w polskim Usenecie. Mam
    nadzieję, że problem ten zostanie rozwiązany do 29 sierpnia 2003r, do
    godziny 17:00.
    Sądzę, że Romanowi Kubikowi, moderatorowi pl.praca.oferowana należą się
    przeprosiny od Pana.R.Kubikowi zarzucił Pan ingerencję w wiadomości wysyłane
    na grupę p.p.o choć było to co najwyżej zignorowanie problemu. Być może
    postąpił tak pod wpływem praktyk z p.c.t i uznał je za normalne.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 45. Data: 2003-08-26 04:10:04
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal) writes:

    [...]

    > Re: społeczne pełnienie funkcji - bycie moderatorem to przywilej,

    jakos wyjatkowo ciezko bylo znalezc chetnych na ten przywilej ;)

    z tego co pamietam, nikt nie chcial po rezygnacji Samotnika.

    I teraz pewnie tez tak bedzie. Nie bedzie komu moderowac.

  • 46. Data: 2003-08-26 06:51:38
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem. Zmiany serwera też nie można nazwać próbą nacisku. Jest to
    > przyznanie się do niemożności rozwiązania problemu. Na dodatek wymaga
    > współpracy innego administratora. Co też nie jest zagwarantowane.

    Przepraszam, ale Pan z choinki się urwał, czy z cyrku?
    Zaproponowałem w tym wątku pomoc moderatorowi. Zero odzewu. W tym momencie
    to moderator wykazuje złą wolę.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 47. Data: 2003-08-26 06:52:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > z tego co pamietam, nikt nie chcial po rezygnacji Samotnika.
    > I teraz pewnie tez tak bedzie. Nie bedzie komu moderowac.

    Może czasy się zmieniają?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 48. Data: 2003-08-26 07:38:08
    Od: m...@m...torun.pl (Piotr Klaban)

    In article <bid6vn$5qh$1@sklad.atcom.net.pl>, r...@r...pl wrote:

    > taaak. miliony, tysiace, setki, no moze dziesiatki chociaz?
    > niestety znalesc taki, na ktory mozna wyslac z niektoych adresow, np. mojego
    > ISPa (nie mylic z @rispem), ktory nie wie co to NNTP i nie zapewnia takiej
    > uslugi, nie sposob.

    Nie wiem jaka droga wysylasz listy, ale w newsach widac ten adres:

    Skoro tak, to chyba najblizej jest do news.man.poznan.pl,
    to pewnie dobry rzut kamieniem, a nie sadze zeby nie bylo
    tam dostepu do *.man.poznan.pl. Jest to jeden z glownych serwerow
    w Polsce i bardzo rzadko (na tyle, ze nie pamietam) cos mu sie dzieje.

    > (a moze mi sie nie chce - wolno mi?)

    Ciekaw jestem wobec tego dlaczego chce Ci sie moderowac
    i dlaczego tak usilnie stoisz przy swoim, zeby doczepiac
    komercyjne reklamy? To cos jak rozsylanie spamu tylko z ukrycia.
    To jak reklama podprogowa (zabroniona) ... fuj.

    Kilka osob tutaj napisalo, ze reklamy im nie przeszkadzaja.
    Czy spam tez im nie przeszkadza? Tez mozna powiedziec, ze kilka
    spamow dziennie mozna skasowac - przeciez nawet ich nie czytam,
    ale z jakiegos powodu spam w Polsce (przynajmniej na konta prywatne)
    jest zabroniony (i bardzo dobrze, ze w koncu tak jest).

    Z poważaniem,

    --
    Piotr Klaban

  • 49. Data: 2003-08-26 07:57:37
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości >
    > Plonk, chłopaku.
    >
    > PS. Zapomniałeś się przedstawić jak przystało na trolla?
    >
    > --
    Plonk dzieciaku.
    Czytaj stopki w postach, zanim powiesz, ze ktos jest trollem

    --
    Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 50. Data: 2003-08-26 08:14:48
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal)

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) writes:

    > jakos wyjatkowo ciezko bylo znalezc chetnych na ten przywilej ;)

    Czasy się zmieniają, ludzie - nudzą, a administratorzy mają próg,
    powyżej którego robienie im koło dupy staje się niebezpieczne.
    Truizm, prawda? :)

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org
    (for PGP key visit:)
    Czy to aż tak ważne, aby być przez innych dobrze zrozumianym? /Heidegger/