PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia - od kiedy liczony?

  • 1. Data: 2005-02-08 00:35:46
    Temat: okres wypowiedzenia - od kiedy liczony?
    Od: Radek Jurzysta <s...@w...tlen.pl>

    Bry dzien!

    Pierwszy post tutaj:)

    Pytanie jak w temacie. Nakresle moze sytuacje: na chwile obecna jestem
    zatrudniony na umowe o prace na czas okreslony - 1 rok, do listopada b.r.,
    z 2 tygodniowym okresem wypowiedzenia (za porozumieniem stron - jest to
    nawet ujete w samej umowie). Nowa prace mam zaczac od polowy marca.

    I pojawia sie tu pytanie: od kiedy liczy sie moje wypowiedzenie? pytanie
    bierze sie stad, ze po zrobieniu wywiadu wsrod krewnych i znajomych,
    przeszukaniu archiwum, googli i czegotam jeszcze, mam dylemat: czy
    wypowiedzenie w takiej sytuacji liczy sie od konca miesiaca w ktorym sie
    takowe wymowienie sklada, czy tez od konca tygodnia, albo po prostu od dnia
    zlozenia?

    Mam kilka dni zaleglego urlopu, chcialbym wiec wycyrklowac tak, aby moc
    wykorzystac go jako okres przejsciowy miedzy firmami. Dodam jeszcze ze
    szefowa mam bardzo przyjazna, wiec nie spodziewam sie zadnych "jazd" w
    zwiazku z odejsciem z pracy.

  • 2. Data: 2005-02-08 07:58:31
    Temat: Re: okres wypowiedzenia - od kiedy liczony?
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Wypowiedzenie umowy nie tylko umowy o prace, jesli nie reguluje tego sama
    umowa liczysz od konca miesiaca w ktorym umowa zostala wypowiedziana. Czyli
    wypowiadasz np. 15.05.05 i do roboty nie przychodzisz 01.07.05.
    pozdr.

  • 3. Data: 2005-02-08 08:39:00
    Od: "wk" <wko11(usun_to)@nospam.gazeta.pl>

    Użytkownik "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:cu9rga$jcc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wypowiedzenie umowy nie tylko umowy o prace,
    > jesli nie reguluje tego sama
    > umowa liczysz od konca miesiaca w ktorym umowa
> [...]

    poczytaj KP i nie wprowadzaj w błąd.
    Dla okresu dwutygodniowego (a tyle ma pytający)
    kończy się w sobotę (a liczy sie od końca
    tygodnia w którym składasz).
    Więc jak złozysz wypowiedzenie (najpóźniej) 26.02
    to ostatnim dniem Twojej pracy będzie 12.03
    (jeżeli oczywiście pracujesz w soboty, bo inaczej ostatni
    raz przyjdziesz 11.03 :)

    --
    Pozdrawiam,
    Wk

  • 4. Data: 2005-02-08 08:43:37
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Radek Jurzysta* w te oto słowa się odzywa:

    http://tiny.pl/zvc

  • 5. Data: 2005-02-08 08:48:44
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 8 Feb 2005 01:35:46 +0100, Radek Jurzysta
    <s...@w...tlen.pl> zakodował:

    >od kiedy liczy sie moje wypowiedzenie?

    Było o tym wczoraj

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2005-02-08 09:19:50
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    ok, sorry nie przeczytalem pytania dokladnie ;-(

  • 7. Data: 2005-02-08 09:36:24
    Od: Radek Jurzysta <s...@o...pl>

    wk wrote:
> [...]
    > to ostatnim dniem Twojej pracy będzie 12.03
    > (jeżeli oczywiście pracujesz w soboty, bo inaczej ostatni

    W soboty nie pracuje, wiec 11.03:)

    Wielkie dzieki!:)