PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż z PUP

  • 1. Data: 2005-02-07 20:37:15
    Temat: staż z PUP
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    gdzie moge znalezc odpowiedzi na moje pytania dotyczace stazu? googlowalem i
    nic nie znalazlem ciekwego

    chodzi mi o:
    liczbe godzin pracy na stazu (czy jest jakis max po ktorym licza sie
    nadgodzny)
    ile sie dostaje brutto i netto
    czy mozna zerwac staz wczesniej i czy wyplaca dniowki
    ile zaplaci pradodawca po okresie placenia przez PUP
    czy przysluguje cos za prace w szkodliwych warunkach

    z góry dzieki za odpowiedzi lub podanie linkow czy aktow prawnych.

  • 2. Data: 2005-02-08 10:51:41
    Temat: Re: staż z PUP
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Mon, 7 Feb 2005 21:37:15 +0100, Tofifik napisał(a):

> [...]
    > nic nie znalazlem ciekwego
    >
    > chodzi mi o:
    > liczbe godzin pracy na stazu (czy jest jakis max po ktorym licza sie

    W umowach nie jest to określone. Masz przyuczać się do wykonywania pracy na
    danym stanowisku, więc siedziesz tyle godzin ile "normalni" pracownicy.
    Czegoś takiego jak nadgodziny nie ma - kasę dostajesz z urzędu za każdy
    dzień stażu.

    http://www.praca.gov.pl/index.php?page=abc&status=40
    1

    > czy mozna zerwac staz wczesniej i czy wyplaca dniowki

    Można. Powinni wypłacić.

    > ile zaplaci pradodawca po okresie placenia przez PUP

    A to już sprawa pomiędzy pracownikiem a pracodawcą.

    > czy przysluguje cos za prace w szkodliwych warunkach

    Nie. Bo teoretycznie nie pracujesz - przyuczasz się do zawodu.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl