PracaGrupypl.praca.dyskusjeokres wypowiedzenia - od kiedy liczony? › okres wypowiedzenia - od kiedy liczony?
    From: Radek Jurzysta <s...@w...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: okres wypowiedzenia - od kiedy liczony?
    Date: Tue, 8 Feb 2005 01:35:46 +0100

    Bry dzien!

    Pierwszy post tutaj:)

    Pytanie jak w temacie. Nakresle moze sytuacje: na chwile obecna jestem
    zatrudniony na umowe o prace na czas okreslony - 1 rok, do listopada b.r.,
    z 2 tygodniowym okresem wypowiedzenia (za porozumieniem stron - jest to
    nawet ujete w samej umowie). Nowa prace mam zaczac od polowy marca.

    I pojawia sie tu pytanie: od kiedy liczy sie moje wypowiedzenie? pytanie
    bierze sie stad, ze po zrobieniu wywiadu wsrod krewnych i znajomych,
    przeszukaniu archiwum, googli i czegotam jeszcze, mam dylemat: czy
    wypowiedzenie w takiej sytuacji liczy sie od konca miesiaca w ktorym sie
    takowe wymowienie sklada, czy tez od konca tygodnia, albo po prostu od dnia
    zlozenia?

    Mam kilka dni zaleglego urlopu, chcialbym wiec wycyrklowac tak, aby moc
    wykorzystac go jako okres przejsciowy miedzy firmami. Dodam jeszcze ze
    szefowa mam bardzo przyjazna, wiec nie spodziewam sie zadnych "jazd" w
    zwiazku z odejsciem z pracy.