PracaGrupypl.praca.dyskusje › nie wyplacenie premii

  • 11. Data: 2007-05-31 10:05:50
    Temat: Re: nie wyplacenie premii
    Od: TW <t...@g...com>

    On 31 Maj, 10:50, Tomek <t...@v...pl> wrote:

    > a dlaczego mi?

    Nie, nie Tobie. Odpowiedziałem na Twój post przez pomyłkę. Chodziło mi
    oczywiście o Any user'a.

  • 12. Data: 2007-05-31 16:39:36
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    >W wiadomości news:f3m2aq$hj2$1@news.onet.pl CZYŚCIWO <c...@o...pl>

    > No masz ci los - ależ te wszystkie kraje (i to nie tylko europejskie) są
    > durne utrzymując w swych regulacjach prawnych tak szkodliwy casus, jak
    > płaca minimalna.
    > Na szczęście jest CZYŚCIWO - słynny ekonomista, zaraz im wszystkim wyjaśni
    > jak głupio czynią i będą się mogli poprawić.

    Ja za cienki do nich jestem, ale ty mnie mógłbyś w paru prostych słowach
    wytłumaczyć gdzie błądze.
    Bo z pewnością masz jakieś wsparcie, poza opowieściami o milionach much.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne wielokrotnego użytku = brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 13. Data: 2007-05-31 17:55:46
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    Any User - przeczytałem na blogu:
    polskich grupach dyskusyjnych sprowadzenie przez Mostostal Zabrze dodatkowych
    pracowników z Chin. Pracownicy ci nie są zmanierowani, jak wielu polskich, i nie będą
    stawiali wygórowanych żądań, będących przeszkodą dla wielu sukcesów polskich
    przedsiębiorców. A co ważniejsze, brak wygórowanych żądań powinien przyspieszyć
    spadek żądań i u polskich pracowników.

    A wiesz dla czego sprowadzają Chińczyków - bo jak nie to nie pisz
    bzdur. Nie wiem czy wiesz, że Mostostal swoich ludzi wysłał do Anglii
    na kontrakt - ile zbierają za ich pracę to już tajemnica szefów. W
    każdym razie Anglicy pracują zgodnie ze swoimi przepisami, np. po 2
    godzinach pracy przy szlifierce, mają przerwę. Zaś Polscy kierownicy -
    dają popis wyzysku i debilizmu. Pracownicy mają także przerwy - na
    zmianę tarczy w szlifierce.
    Co Ty piszesz o spadku żądań - znaczy za ile ludzie mają według Ciebie
    robić - za ile Ty pracujesz. Weż na miesiąc 800zł do ręki. Wydaj 100
    na bilet miesięczny, 300 na czynsz, 150 na prąd, 200 na przedszkole, a
    za resztę przeżyj i nie miej żadnych wygórowanych żądań. Zaraz Cię
    zatrudnię.
    A co do bloga - ile Ty masz lat, bo nawet w wariatkowie mieliby z
    Ciebie ubaw po pachy, jeszcze nie widziałem by ktoś podobne idiotyzmy
    wypisywał.

  • 14. Data: 2007-05-31 18:17:06
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > na bilet miesięczny, 300 na czynsz, 150 na prąd, 200 na przedszkole, a
    > za resztę przeżyj i nie miej żadnych wygórowanych żądań. Zaraz Cię

    Pracowałem za 1000 zł brutto na umowę o dzieło, z czego po zapłaceniu za
    bilet miesięczny MPK + PKS (dojeżdżałem do tej pracy 34 km w jedną
    stronę) i podatku, zostawało jakieś 590 zł, jeśli dobrze pamiętam. I żyję.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 15. Data: 2007-05-31 18:23:17
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > Pracowałem za 1000 zł brutto na umowę o dzieło, z czego po zapłaceniu za
    > bilet miesięczny MPK + PKS (dojeżdżałem do tej pracy 34 km w jedną
    > stronę) i podatku, zostawało jakieś 590 zł, jeśli dobrze pamiętam. I żyję.

    Oczywiście nie miałeś problemu z wyżyciem od wypłaty do wypłaty i
    pasowało Ci to. Normalnie podziwiam Cię. Ja zarabiałem 1000, żona w
    szpitalu podobnie i ledwo wiązaliśmy koniec z końcem.

  • 16. Data: 2007-05-31 18:36:45
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Oczywiście nie miałeś problemu z wyżyciem od wypłaty do wypłaty i
    > pasowało Ci to. Normalnie podziwiam Cię. Ja zarabiałem 1000, żona w
    > szpitalu podobnie i ledwo wiązaliśmy koniec z końcem.

    Nie, po prostu mieszkałem jeszcze z rodzicami. I wyobraź sobie, że nie
    narzekałem, tylko pracowałem u tego pracodawcy _znacznie_ dłużej i
    wydajniej, niż reszta zespołu, wskutek czego ja jeden zostałem
    dostrzeżony i wybrany jako szef nowego zespołu, oraz osoba
    odpowiedzialna za skompletowanie tego zespołu, zakup sprzętu itp., w
    momencie przenosin do Poznania. Krótko mówiąc, opłaciło się.

  • 17. Data: 2007-05-31 19:29:20
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > Nie, po prostu mieszkałem jeszcze z rodzicami.

    To z łaski swojej nie pisz o wygórowanych żądaniach pracowników, bo
    ani nie wiesz za ile, ani w jakich warunkach ludzie pracują. A z
    Twoich wypowiedzi widać, iż kariera i władza niechybnie Ci przesłoniła
    to i owo.

  • 18. Data: 2007-05-31 19:46:19
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > ani nie wiesz za ile, ani w jakich warunkach ludzie pracują. A z
    > Twoich wypowiedzi widać, iż kariera i władza niechybnie Ci przesłoniła

    Ależ wiem, w jakich warunkach niektórzy pracują. Naprawdę. Ale to jest
    ich problem - jeśli będą chcieli poprawić swój los, to wystarczy się
    postarać i nie pracować np. regulaminowych 8 godzin dziennie, a 14. Do
    tego mały kurs autoprezentacji i zapewniam, że pracodawca to dostrzeże i
    doceni.

  • 19. Data: 2007-05-31 20:58:38
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    DigTel pisze:
    > Oczywiście nie miałeś problemu z wyżyciem od wypłaty do wypłaty i
    > pasowało Ci to. Normalnie podziwiam Cię. Ja zarabiałem 1000, żona w
    > szpitalu podobnie i ledwo wiązaliśmy koniec z końcem.

    a myślisz, że jakby płaca minimalna wynosiła 2000 to byś dostawał 2000?
    Bo ja myślę, że 0.

    --
    Matt Z

  • 20. Data: 2007-06-01 06:45:40
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Any User pisze:

> [...]
    > postarać i nie pracować np. regulaminowych 8 godzin dziennie, a 14. Do
    > tego mały kurs autoprezentacji i zapewniam, że pracodawca to dostrzeże i

    Ożeż qur... no może w ogóle z pracy nie wychodzić rodzinie kase pocztą
    wysyłać itd itp.