-
Data: 2003-01-05 21:38:52
Temat: motywowanie pensja (bylo stazysci).
Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Roman Kubik <r...@p...com.pl> writes:
> jakosc (czegokolwiek - dostawcow, produktow, poziomu obslugi) liczy sie
> do poziomu firmy, na ktorym wlasciciel osobiscie doglada wszystkiego.
> Bo tak naprawde to tylko on ma pensje wprost i bezposrednio oraz
> w dlugiej perspektywie zalezna od poziomu zadowolenia klienta.
> Praconwik etatowy ma _za dobrze_ zeby sie martwic takimi duperelami
> jak zdenerwowany klient. Dlatego sam dbam o to, zeby byc etatowcem ;-)
> (oplacanym oczywiscie).
troche tutaj pomaga rozbicie pensji na dwa czynniki: stala i prowizja
od zysku.
to ostatnie mozna realizowac na najrozniejsze sposoby; w wypadku
salesow i ludzi majacych bezposrednio wyplyw na obrot, to
najprostrze. w wypadku innych sa stosowane metody niebezposrednie, jak
np. mozliwosc kupna akcji po niskiej cenie (jesli firma jest obecna na
gieldzie, co w polsce w sumie ewenement), bonusy jesli projekt sie
skonczy na czas i dobrze itd.
od tej strony dla pracodawcy znacnzie lepiej wyglada zatrudnianie
kogos na zlecenie, czy w ogole zatrudnianie podwykonawcy.
btw, przyklad ciekawey, sprzed dwoch dni. do zielonej karty musialam
sobie zrobic odciski palcow. jak dotad odbywalo sie to w urzedzie
imigracyjnym, co oznaczalo (przynajmniej w san jose) pojawienie sie
pod drzwiami bladym switem, wystanie swoje pare godzin w kolejce do
okienka po numerek, a potem jeszcze czekanie na wielkiej sali na
wywolanie numerka i swoja kolej. w sumie przecietnie 7-8 godzin,
spieprzony caly dzien.
w piatek okazalo sie, ze ta czesc procedury INS zlecil prywatnemu
kontraktorowi.
miejsce inne. poszlam o pierwszej po poludniu, na zwiady. kolejki -
brak. mila obsluga, wszystko wyjasniaja, grzcznie kieruja do
wlasciwego okienka. wszystko z usmiechem, pana technika obslugujacego
maszyne skanujaca zapytalam o szczegoly, cierpliwie wyjasnil. na koncu
wreczyli mala ankiete z pytaniami typu jaka obsluga, jaki czas, co
mozna ulepszyc i jak sie podobalo. wszystko zajelo raptem 15 minut.
elegancja francja! znaczy sie, mozna.
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net
http://pierdol.ninka.net/~ninka/
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.03 22:56 Roman Kubik
- 06.01.03 13:07 Michał Gancarski
- 05.01.03 13:42 daras na Inetia
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
- herbatka...
- Re: POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI
- Uploads - What is wrong with Easynews
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-06-26 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-26 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-06-25 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-06-25 Warszawa => Starszy Programista C <=