PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak administrator z poznania .......moja historia - jak administrator z poznania .......
  • Data: 2009-08-29 18:32:49
    Temat: moja historia - jak administrator z poznania .......
    Od: "onlyit" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    sorki ale nie chcialem byc 155 w poprzednim watku:)

    ja pracuje w poznaniu w firmie miedzynarodowej zajmuje sie praktycznie
    caloscia infrastuktury IT zarabiam ponad 2 tys mniej niz moj poprzednik w
    watku ponizej (ja teraz on kilka lat temu). Zdalem kilkanascie egzaminow,
    poltora fakultetu skonczylem, pracuje 6 lat w zawodzie, samodzielnie realizuje
    projekty poza Polska. nie mam do nikogo pretensji ze za moja pensje nic nie da
    sie zrobic i bez wiecznego zaciskania pasa praktycznie na nic mnie nie stac.

    zmieniam prace od 2 lat - nie spotkalem jeszcze firmy ktora jest w stanie
    sprostac moim oczekiwaniom, raptem 1 tys netto wiecej (czyli dalej jestem do
    tylu:))

    lubie to co robie i sobie poradze ale na prawde wqurwia mnie kiedy ktos szuka
    pracownika z wiedza mcse (najlepiej + ocp + ccne )za 4 tys brutto

    uwazam ze POlska (i Poznan - miasto know how:)- chyba hal hal - bo obsrane
    jest tu prawie kazdy kawalek zielonego trawnika) to dzicz, dzicz gdzie jeden
    wykorzystuje drugiego ile i jak moze. Kazdy ma studia tylko nic z tego nie
    wynika - poniewaz ich poziom jest mierny, a najwiecej zarabia handlowiec bo ma
    gleboko wciety dekolt:). Tam gdzie nie ma konkurencji pracodawcow a w Poznaniu
    nie ma jej trudno marzyc o zarobkach. Jedna duza inwestycja - typu google we
    wroclawiu - moze wymiesc specjalistow chodzacych latami po podwyzki do swoich
    niekompetentnych szefow.

    powodzenia zycze tym co wyjechali, i tym co wypatruja 1 kazdego miesiaca jak
    zbawienia

    pozdrawiam
    xxr