PracaGrupypl.praca.dyskusje › lata szkoly a praca??!!

  • 1. Data: 2004-02-28 09:35:27
    Temat: lata szkoly a praca??!!
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    Witam wszystkich
    chcialbym wiedziec jak to jest z latami nauki, a latami pracy itp?
    Ktos raz tutaj przytoczyl cos takiego ze:
    Ogolniak - 4lata
    Studia - 8 lat
    Technikum - 5 lat
    itp doliczenia jakiegos do pracy
    Niewiem dokladnie o co chodzi z tym, rozmawialem z rodzicami i mowia ze
    niema takiego czegos napewno, a czytalem to na grupach.
    Moze ktos mi to wytlumaczyc + dac jakies dowody porzadne ze istnieje cos w
    tym rodzaju??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-28 09:44:21
    Temat: Re: lata szkoly a praca??!!
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-28 10:35, osoba przedstawiająca się jako "zgapa" napisała co
    następuje:

    > Moze ktos mi to wytlumaczyc + dac jakies dowody porzadne ze istnieje cos w
    > tym rodzaju??

    Te okresy to okresy wliczane do ustalania wymiaru urlopu wypoczynkowego.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-02-28 10:19:51
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    > Dnia 04-02-28 10:35, osoba przedstawiająca się jako "zgapa" napisała co
    > następuje:

    Zapomniałem o dowodach ;D

    K.P. Art. 155. § 1. Do okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu,
    wlicza się z tytułu ukończenia:

    1) zasadniczej lub innej równorzędnej szkoły zawodowej -
    przewidziany programem nauczania czas trwania nauki, nie więcej jednak
    niż 3 lata,
    2) średniej szkoły zawodowej - przewidziany programem nauczania
    czas trwania nauki, nie więcej jednak niż 5 lat,
    3) średniej szkoły zawodowej dla absolwentów zasadniczych
    (równorzędnych) szkół zawodowych - 5 lat,
    4) średniej szkoły ogólnokształcącej - 4 lata,
    5) szkoły policealnej - 6 lat,
    6) szkoły wyższej - 8 lat.

    Okresy nauki, o których mowa w pkt 1-6, nie podlegają sumowaniu.

    _ _ _