PracaGrupypl.praca.dyskusje › jutro idę na rozmow

  • 81. Data: 2003-03-03 13:17:29
    Temat: Re: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: d...@p...onet.pl

    burakowi? sama jest tepa! i co gorsza sie do tego przyznałas w jednym z
    posy\tów... studiujesz juz trzy lata i ponoc na studiach niczego sie nie
    nauczyłaś - to sa twoje słowa wiec musisz byc tepa maksymalnie!!! jak Ty wogóle
    znalazłas sie na trzecim roku!!!!???
    a co do pytania poczatkowehgo to Ci mówie powinnas powiedziec i tu przykład
    który juz podawałem:
    pracodawca nie pytał a ona nie powie wiec to jest ok? ona sypia z 10 facetami
    ale chlopak nie pyta z iloma sypia wiec ona mu nie mowi - tak tez jest ok?

    a poza tym jak Ci nie pasuje opinia na forum to nie pisz zeby wiecej ta osoba
    sie nie udzielała na forum bo to jest forum publiczne i kazdy moze wyrazic
    swoja opinie! jak Ci sie nie podoba to nie musisz jej brac pod uwage! ale po
    cholere sie pytasz? zeby Ci wszyscy powiedzieli zebys oszukała szefa ??? sorry
    zataiła przed nim istotną wiadomość... ciąża trwa 9 miesiecy ale bedziesz sie
    zwalniac z [pracy na badania i wizyty u lekarza potem macierzynki a organicacja
    pracy w firmie leży... miałem podobną sytuacje w banku ze panna zaszła, ale ona
    pracowała tam juz kilka lat - tez sie zwalniała, poszła na macierzynski i tak z
    niej pozytku wielkiego nie było i jak tylko dowiedzieli sie przełożeni ze jest
    w ciązy na jej stanowisko przeszedł inny pracownik, żeby praca była wykonywana
    regularnie - nie wiem na jakie stanowisko ty sie ubiegałaś ale wyobraź sobei ze
    sa takie, na których codziennie trzeba wykonac okreslone czynnosci i nie mozna
    sobie pozwolic by tego nie zrobić choć jeden dzień w roku... jak ciebie nie
    ma... ktos inny musi to zrobić... rozumiesz juz moje przekonanie dlaczego moi
    zdaniem powinnas powiedziec o ciazy? a takie wyzywanie mnie od buraków przy
    jednoczesnym stwierdzeniu ze na studiach sie niczego nie nauczyłas nie swiadcza
    z kolei najlepiej o Tobie... to takie pytanie - to po jaką cholere studiujesz?
    dla kwitka? i bede pisał kiedy bede chciał i gdzie bede chciał... najlepiej
    jest zamknąc gęby krytykujacemu ewentualnie go wyzwać od buraków... to takie
    banalne prawda?

  • 82. Data: 2003-03-03 13:22:16
    Temat: Re: Re: jutro idę na rozmow
    Od: d...@p...onet.pl

    tak nakrecam dyskusje bo jestem nawiedzony... dokładnie o to mi chodziło co
    napisała ninka! takie zatajanie faktów źle świadczy o pracowniku i o osobie
    jako takiej - jej chłopak tez moze czuc sie zaniepokojony bo przeciez zapewne
    nie pytał swojej dziewczyny czy jest w ciązy z nim czy spała z kilkoma innymi
    facetami itp.. ona sama mu przeciez nie musi tego powiedziec bo on nie pytał!!!
    obłęd? po prostu - krótko mówiąc - powinna powiedzieć o ciązy i kropka.

    ps. tak samo moge zataić przeddyrektorem banku, że wywalili mnie z poprzedniego
    bo kradłem pieniądze... przeciez on mnie nie pytał czy kradłem...

  • 83. Data: 2003-03-03 14:16:51
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    sam zaczales wyzywac innych od burakow
    to nie bylaby moja pierwsza, wyobraz sobie ze zdarzalo mi sie juz pracowac
    na roznych stanowiskach, nie chodzilo mi o to zeby dostac jakies swiadczenie
    ale zeby miec choc troche pieniedzy, bo kazdy ich potrzebuje
    a praca w tamtej firmie miala wygladac nastepujao ze chodzi sie 2,3 w
    tygodniu aby popracowac pare godzin przy komputerze
    moze nie uwierzysz ale do tej pory nikt w pracy na mnie na narzekal i
    staralabym sie zeby teraz rowniez tak bylo
    czyli do lekarza chodzilabym wtedy gdy akurat nie wypadal mi termin pojscia
    do pracy
    i jeszcze jedno praca na pewno by byla na zlecenie bo prywatni
    przedsiebiorcy tak wlasnie robia, wiec po okreslonym terminie odeszlabym,
    gdyby nie chciano ze mna wspolpracowac, nie majac zadnych roszczen, tak jak
    robilam to do tej pory, mimo ze czesto to ja rezygnowalam poniewaz praca
    pokrywala mi sie z zajeciami w szkole
    i masz racje szkola niczego mnie nie uczy, wiekszosc czasu w domu spedzam na
    doksztalcenie sie, bo w szkole wszystko jest po lebkach
    a co do pisania to masz racje nie przeszkadza mi juz, po prostu wiecej nie
    ebde czytac Twoich postow
    najlatwiej jest ocenic czlowieka poprzez net, nic o mnie nie wiesz....
    ale wyobraz sobie ze sa jeszcze ludzie uczciwi i ja do niech naleze

  • 84. Data: 2003-03-03 14:44:45
    Temat: Re: jutro idę na rozmow
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Mon, 03 Mar 2003 14:06:12 +0100, damon wrote:

    > słuchaj inwektywy pierwszy tu tu zacza\ąłeś wypisywac to raz... po drugie aby

    Widac obaj mamy ustawioną rozna poprzeczke co jescze jest inwektywa a co
    nie.

    > ujrócic te dywagacje i inne rzeczy powinna powiedzieć pracodawcy o ciąży bo to
    > bedzie miało dla niego znaczenie...skoro chce kogoś zatrudnić to nie na chwile

    ok. No to zawrzyjmy kompromis: powinna powiedziec jesli dostanie umowe na
    czas nieokreslony - jesli to bedzie umowa na czas okreslony to powinna
    sobie popracowac, a jak umowa sie skonczy to powiedziec ze jej praca nie
    odpowiada i sobie pojsc... czy tak wedlug Ciebie będzie uczciwie? Sorry
    ale nie widzialem pracodawcy ktory na dzien dobry daje umowe na czas
    nieokreslony, i zapewnia pracownikowi etat az do emerytury - i nikt od
    niego tego nie wymaga, natomiast mnostwo osob tutaj (i ty tez) wychodzi z
    zalozenia ze jak pracownik zgodzi sie na prace dla kogos to "do końca".

    > moim zdaniem powinna powiedzieć i juz. a ty chyba zostales pokrzywdzony przez
    > jakiegos pracodawce bo tak jedziesz na wszystkich, ze hej... nie wszystcy
    > pracpdawcy to smiecie ioszusci i nie wszyscy pracownicy to dobrzy pracownicy...

    Faktycznie nie wszyscy, wg moich obserwacj jest kilku uczciwych, ale ich
    ilosc to jest gdzies na granicy bledu statystycznego. Ale skoro twierdzisz
    ze wszyscy sa tacy uczciwi (czyli jak rozumiem placa za nadgodziny,
    dyspozycyjnosc, nie wyskakuja poza zakres obowiazkow z umowy, placa w
    terminie itp. czyli są uczciwi, a nie troszke uczciwi) to czemu jakies 50%
    pracodawców nie chce ze mna wogule rozmawiac jak proponuje prace na umowe
    o dzielo i rozliczanie za wykonana prace?

    > nie powie wiec to jest ok? ona sypia z 10 facetami ale chlopak nie pyta z iloma
    > sypia wiec ona mu nie mowi tak tez jest ok? no questions

    Dopuki ona nie pyta z iloma on sypia to imho jest w porzadku. Jezeli
    uzywasz juz sexownego porownania: to dlaczego pracodawca oferujac krotki
    romans ma zadac od pracownika zaangazowania jak przy malzenstwie?

    Rygel

  • 85. Data: 2003-03-03 14:53:05
    Temat: Re: jutro idę na rozmow (OT)
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Lisica" w news:b3vo5e$b05$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > ale wyobraz sobie ze sa jeszcze ludzie uczciwi i
    > ja do niech naleze

    A kto to jest czlowiek uczciwy? ;-) Wybacz, ale na pl.sci.psychologia
    akurat o tym watek i tak mi skojarzylo. Dwojka roznych ludzi - oboje moga
    sie uwazac za uczciwych, a postepuja zupelnie roznie. Wszystko dlatego, ze
    wyrosli w roznych srodowiskach gdzie uczciwosc byla postrzegana odmiennie.
    Jak ocenic kto ma racje? A inna sprawa to ta, ze chyba niewielu jest
    ludzi, ktorzy sa calkowicie uczciwi. Ktos przykladowo nie potrafilby
    ukrasc lizaka ze sklepu, ale nie ma skrupulow aby uzywac pirackiego
    oprogramowania. No ale to NTG. Tak na marginesie tylko wtracilem ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

  • 86. Data: 2003-03-03 14:56:43
    Temat: Re: jutro ide na rozmow
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Frogesty Rygel" w news:pan.2003.03.03.11.46.26.513928@gazeta.pl
    napisał(a):

    > Czyli co: "jak pracodawca orznac pracownika to dobrze,
    > jak pracownik orznac pracodawce to zle?" Kali sie
    > klania :(

    Nie o to idzie. Nie mozna krytykowac nieuczciwych pracodawcow przymykajac
    oko na nieuczciwosc pracownikow (w domysle - bo pracodawcom za ich postawe
    sie nalezy taki "kopas w dupas").

    pozdrawiam

  • 87. Data: 2003-03-03 15:28:48
    Od: d...@p...onet.pl

    > najlatwiej jest ocenic czlowieka poprzez net, nic o mnie nie wiesz....
    > ale wyobraz sobie ze sa jeszcze ludzie uczciwi i ja do niech naleze

    no tak.. i gdzie tu konsekwencja??? sama mnie juz dawno oceniłaś a jeszcze
    mniej wiesz o mnie...

    poza tym szkoła nie uczy sama w sobie... studia wieczorowe (na które Ty
    uczęszczasz) są nieco bardziej okrojone z zajęć niż dzienne, że już nie wspomne
    o zaocznych... uczyć się musisz sama nikt za Ciebie tego nie zrobi.

    kolejjna kwestia - moim zdaniem gdybyś powiedziała pracodawcy ze jestes w ciązy
    i chcesz tam pracowac przez jakiś czas, który nie bedzie kolidował z ciążą to
    byłoby to najlepsze rozwiązanie... pracodawca szukając ludzi do pracy zazwyczaj
    chce by ten pracownik u niego pracował jak najlepiej i jak najdłużej...
    poprostu wybiera najlepszego kandydata i chciałby aby pracował - poza tym
    kolejne rekrutacje to kolejna strata czasu i pieniedzy... znowu wprowadzanie
    nowej osoby w sprawy firmy itp... takie fluktacje pracowników nie sa dobrym
    rozwiązaniem no może za wyjątkiem fast foodów...

    tylko po co ja to piszę, skoro i tak tego nie bedziesz czytać?

  • 88. Data: 2003-03-03 15:37:37
    Od: d...@p...onet.pl

    >        Widac obaj mamy ustawioną rozna poprzeczke co jescze jest inwektywa a
    co nie.

    możliwe...

> [...]
    > zalozenia  ze jak pracownik zgodzi sie na prace dla kogos to "do końca".

    słuchaj zauważ że fluktacje pracowników to niezbyt dobra sprawa -chyba za
    wyjątkiem fast foodów... proces rekrutacyjny i poszukiwania nowej osoby -
    strata czasu i pieniędzy, wprowadzanie od nowa w sprawy firmy nowego
    pracownika, uraz do zatrudniania kobiet... Poza tym powiedz mi komu sie oplaca
    zatrudnić pracownika na chwile? w jakim ty swiecie zyjesz? nie mówie że do
    emerytur mam pracowac w jednej firmie ale skoro chce isc do pracy i wiem ze
    niebawem nie bede w stanie tego robic to powinno byc to powiedziane pracodawcy -
    przeciez to jest wazna dla niego wiadomosc... teraz juz rozumiem takie z
    pozoru glupie pytania na rozmowie...

    >        Dopuki ona nie pyta z iloma on sypia to imho jest w porzadku. Jezeli
    > uzywasz juz sexownego porownania: to dlaczego pracodawca oferujac krotki
    > romans ma zadac od pracownika zaangazowania jak przy malzenstwie?

    nieuzywając "sexownego" porównania - ide na rozmowe w sprawie pracy do banku i
    nie mówie że w poprzednim banku podkradałem gotówke z kasy. Tam mnie o to nie
    pytają wiec nie mówie... jest ok? nie jest... czy może się myle?

    > Rygel

    Damon Stoudamire

  • 89. Data: 2003-03-03 20:33:44
    Temat: Odp: Re: jutro idę na rozmow
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    zastanawiam sie czy ty nie masz problemow z wlasna osobowoscia?
    po co takie niesmaczne teksty z twojej strony, o tym ze niby ta dziewczyna
    zle sie prowadzi. zastanow sie przez chwile co ty wyrabiasz.
    Po co pastwisz sie nad dziewczyną i nad tym urlopem maciezynskim, skoro juz
    wczesniej jest wiadome, ze nie chodzi o umowe o prace?
    Czytajac twoje teksty rece opadaja

  • 90. Data: 2003-03-03 20:51:26
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    innymi
    > facetami itp.. ona sama mu przeciez nie musi tego powiedziec bo on nie

    Od chłopaka Lisicy powinieneś za takie coś dostać po ryju. Nie tylko od
    niego zresztą. Niestety, usenet u wielu tchórzy wyzwala niezgłębione pokłady
    odwagi...

    Tomek Z., wyjątkowo zdegustowany