PracaGrupypl.praca.dyskusje › jutro idę na rozmow

  • 61. Data: 2003-03-01 19:46:47
    Temat: Re: jutro idę na rozmow
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    jedno male pytanie rozpetalo wielka klotnie
    juz moze najlepeiej ebdzie jesli temat skonczymy

  • 62. Data: 2003-03-01 22:57:34
    Temat: Re: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Lisica" <a...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał od 15 lat
    > stosuje antykoncepcje i jakos w
    >
    > pewnie sexu nie uprawiasz i dlatego w ciaze nie zaszlas...

    tak tak, a ty masz brudne uszy.
    przepraszam, ale ten argument to jest po prostu smieszny.
    jak ci sie w glowie nie miesci, ze mozna przez cale lata uprawiac seks
    i nie zajsc w ciaze, to juz nie moja wina.

    moze czas najwyzsze udac sie do ginekologa i dobrac sobie pigulki.

    ale to juz zdecydowanie nie temat na ta grupe.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 63. Data: 2003-03-01 23:00:48
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tez znam takie przypadki - problem w tym, ze niepelnosprawny nie
    > przyniesie zwolnienia lekarskiego na ciaze, nastepnie nie pojdzie na
    > urlop macierzynski a nastepnie na wychowawczy, w sumie ladnych kilka
    > lat.

    zaraz tam lat ;) Wszystko zalezy od podejscia- moja kolezanka, lat 26, ma
    dwojke dzieci (2.5 i cos kolo roku) i pracuje. Po 10, 12 godzin na dobe.
    Dzieciakami zajmuje sie maz. Dziewczyna jest na tyle zdolna i przebojowa ze
    ma stanowisko kierownicze (zdobyte bez protekcji;)) ale jak mowi ma problem
    z zatrudnionymi paniami (lat 35-40) ktore regularnie zwalniaja sie z pracy
    by zajac sie dzieckiem w domu, tudziez nie chca zostac po godzinach bo
    potomstwo w domu placze. Dzieci owych pan maja po 8-12 lat i naturalnie
    wymagaja znacznie wiekszej opieki od rocznego oseska ;p

    Asiek

  • 64. Data: 2003-03-02 09:29:01
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał
    | ale to juz zdecydowanie nie temat na ta grupe.

    heh, a kto zaczal mnie oceniac, ze jestem taka i owaka bo w ciazy jestem
    temat nie na ta grupe, ale jakos to Tobie nie przeszkadzalo
    daj juz spokoj, i mam prosbe nie odpisuj wiecej na ten temat bo Twoje rady
    nie sa w niczym nikomu pomocne

  • 65. Data: 2003-03-02 11:36:07
    Od: d...@p...onet.pl

    sorry ale o czym TY MÓWISZ???? dziwczyna zaszła w ciąże w czasie studiów i
    myśli jak z tego wybrnąć a przy tym jest cholernie wyrachowana... studia trzeba
    przerwac, wiec co robić, kasy nie bedzie a przyda sie, wiec iść do pracy i
    bezczelnie oszukać pracodawce!!! PRZECIEZ ONA DO TEJ PRACY IDZIE PO TO ŻEBY ZA
    DARMO MIEĆ KASE!!! a nie pracować... Czy ktoś jako pracodawca chciałby
    zatrudniać pracownika, żeby nie mieć z niego żadnego pożytku a trzeba bedzie mu
    płacic? Czemu ta dziewczyna nie poszła do roboty przezd zajsciem? bo nie
    widziała takiej potrzeby, teraz zbilzają sie wydatki i trzeba kase skądś wziąć
    a za darmo można oszukać jakiegoś pracodawce... gorzej jak to jest mała firma,
    bo pracodawca bedzie i tak musiał zatrudnić nowego pracownika, czyli koszty
    zwiekszają sie dwukrotnie... a potem sie ludzie dziwią, że nikt nie chce do
    pracy przyjmować... jesli wiekszość ludzi jest tak wyrachowana to współczuje...
    ja rozumiem że ciąża to normalne, ale bez przesady - pójscie do pracy tylko
    żeby dostać urlop macierzyński i z tego tytułu brać kase to Chamstwo! jesli
    kobieta pracuje w firmie juz jakis czas, chocby rok-dwa to juz bardziej, ale
    nie takie traktowanie pracodawcy, że 2 miesiac nic nie widac i byle tylko
    dostać byle jaka robote... sorry ale to jest dla mnie chore i bezczelne....

  • 66. Data: 2003-03-02 11:39:57
    Od: d...@p...onet.pl

    jak to nie oszustwo... przeciez ona nie idzie tam stricte pracować, tylko zeby
    miec urlop macierzynski i z tego tytulu kase... to jest oszukanie pracodawcy,
    bo:
    1. wcale nie chce pracować- gdyby nie byla w ciazy zapewne dalej by tylko
    studiowała)
    2. jedyne czego ona chce to kasa w czasie urlopu macierzynskiego
    3. powinna pomyslec wczesniej jakie komplikacje moze wywolac pojscie do lozka i
    wyciagnac wnioski...

  • 67. Data: 2003-03-02 11:54:23
    Od: d...@p...onet.pl

    tak, jak nie są to rady typu rób tak i tak i nie mów o ciąży i poklepywanie po
    plecach to nie sa pomocne... ech... powiem tak! POWIEDZ TO PRACODAWCY ZE
    JESTES W CIĄZY! bedziesz wtedy szczera a i pracodawca moze za tę szczerość Cie
    zatrudni na powiedzmy umowe zlecienie a po jakimś czasie może zatrudni cie na
    umowe o prace, jak juz podchowasz swoje potomstwo...
    a o tej ciąży to sama zaczełaś...

  • 68. Data: 2003-03-02 12:04:57
    Od: d...@p...onet.pl

    i bardzo dobrze ze jej nie dostała... skoro nie powiedziałaś to dobrze Ci
    tak... jeszcze pewnie byś sie zwalniała z pracy na uczelnie... niech Ci ojciec
    dziecka zapewni teraz byt - w końcu on tez jest za to odpowiedzialny...
    poza tym takie ukrywanie wiadomości nie jest uczciwe - ty pójdziesz na urlop a
    następna osoba, którą firma musi zatrudnić bedzie miała zapewne mniejszą
    pensje - bo koszty trzeba jakoś ciąć... zamiast jednej dodatkowej pensji -
    muszą płacic dwie. a skoro chca kogoś zatrudnic to zapenwne potrzebują kogoś do
    pracy... jesli jest to mała firma to koszty mogą okazac się zbut duże i firma
    może upaść... poprostu dla właściciela nie bedzie to opłacalne...

  • 69. Data: 2003-03-02 13:13:08
    Od: flyer <f...@g...pl>

    d...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > pracy... jesli jest to mała firma to koszty mogą okazac się zbut duże i firma
    > może upaść... poprostu dla właściciela nie bedzie to opłacalne...

    Z tym upadaniem to moze przesada - pracodawca placi tylko za 33 dni
    zwolnienia lekarskiego - macierzynski i wychowawczy sa chyba placone
    przez ZUS?

    Flyer

  • 70. Data: 2003-03-02 13:13:12
    Od: flyer <f...@g...pl>

    d...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > 2. jedyne czego ona chce to kasa w czasie urlopu macierzynskiego
    > 3. powinna pomyslec wczesniej jakie komplikacje moze wywolac pojscie do lozka i

    Znow rzeczywistosc nie przystaje do rozwiazan - ona idzie tam pracowac,
    chyba ze wie ze bedzie miala powiklania (zwolnienie lekarskie na ciaze),
    w przeciwnym wypadku conajmniej pol roku popracuje - klopot byl tylko w
    tym czy powiedziec czy nie, oraz to ze nasze "drogie" Panstwo ciagnie od
    niej skladki na ZUS a w zamian nie tworzy jakichs rozwiazan posrednich
    stosowanych np. wobec osob chorujacych 6(9) miesiecy. Z punktu widzenia
    pracodawcy ciaza nie rozni sie od gruzlicy. Skoro Panstwo glosi
    obowiazek wobec Rodziny, to niech nie zrzuca tego na pracodawcow.

    Flyer