PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukasz programisty - polecam Wrocław

  • 21. Data: 2006-03-10 17:23:06
    Temat: Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
    Od: jerry <j...@o...pl>

    > Dlatego, że jak ktoś był kiepski,
    > to i uczelnia mu nie pomoże.

    I to też jest kryterium charakteryzujące uczelnię. Jeżeli ktoś jest
    kiepski, nie ma co szukać na najlepszych uczelniach w kraju. Kończy
    kiepskie uczelnie. Proste.
    Nie dziękuję Ci, bo nie mam za co. Poziom Twoich wypowiedzi jest
    dokładnie odwrotnie proporcjonalny do frustracji jaką wywołały u Ciebie
    moje słowa. Stonuj trochę, będziesz zdrowszy.

    > Tak jak na mojej uczelni (PW) zdarzają się
    > ludzie bardzo zdolni oraz mniej zdolni

    Ja dostrzegam inny podział.
    Na moim roku ci, którzy przyszli się bawić na studiach szybko musieli
    je zmienić na takie, które zabawę umożliwiały. Ci co zostali to byli
    zarówno stypendyści naukowi jak i ledwo nadążający za materiałem
    studenci. Zarówno jedni jak i drudzy stanowią dziś wartościowy potencjał
    dla pracodawcy.

    > Aż się gotuję jak czytam takie bzdety. Nie wiem czy zdajesz sobie
    > sprawę, ale w rekrutacji do wielu największych/"najlepszych" firm
    > uczelnia nie liczy sie totalnie (chociaż wyższe wykształcenie jest
    > wymagane). Liczy się człowiek - jego umiejętności/możliwości i
    > osobowość.

    Twoja dziecięca naiwność jest Ci wybaczona, gdyż młody wiek ma swoje prawa.
    Jeżeli jest tak jak piszesz - czyli uczelnia NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA
    DLA PRACODAWCY - wyjaśnij mi dlaczego SIEMENS, VOLVO, COMARCH, SAMSUNG,
    PROKOM, HP, MICROSOFT....nie inwestują w miastach: Zamość, Białystok,
    Słupsk, Gdańsk, Płock, Konin, Suwałki....
    Podpowiem Ci i tym razem to Ty mi nie dziękuj.
    Dlatego inwestują głównie we Wrocław i Warszawę gdyż potrzebują STAŁEGO
    zasilania zespołów produkcyjnych doskonale wykształconymi ludźmi z
    branży IT. Ich oddziały produkcyjne są więc tam, gdzie najlepsze
    uczelnie w tym kraju.

    > Już szczególnie śmiesznie brzmi "otwiera drzwi każdej firmy".

    Czytaj też między słowami.
    > Świadczy to o twoim totalnym braku wiedzy na ten temat.

    Proszę Cie...

    > No i ostatnia
    > sprawa: Jak chłopaki z UW wygrywali konkursy koderskie to nie chwalili
    > się tym (na siłę) na listach dyskusyjnych.

    "na siłę"? - napisałem, że polecam pracodawcom branży IT miasto Wrocław.
    Gdzie tu siła?

  • 22. Data: 2006-03-10 17:46:16
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@o...pl> napisał:

    > I to też jest kryterium charakteryzujące uczelnię. Jeżeli ktoś jest
    > kiepski, nie ma co szukać na najlepszych uczelniach w kraju. Kończy
    > kiepskie uczelnie. Proste.
    Czyli stwierdzasz,ze u ciebie na wydziale wszyscy sa tacy swietni ? Pomysl i
    zrob "rachunek sumienia"

    > Nie dziękuję Ci, bo nie mam za co. Poziom Twoich wypowiedzi jest dokładnie
    > odwrotnie proporcjonalny do frustracji jaką wywołały u Ciebie moje słowa.
    > Stonuj trochę, będziesz zdrowszy.
    Po prostu denerwuje mnie twoja głupota. Ja w ogole nie jestem sfrustrowany
    gdyż mam już pracę i nie muszę zachęcać pracodawców na listach dyskusyjnych.

> [...]
    > IT. Ich oddziały produkcyjne są więc tam, gdzie najlepsze uczelnie w tym
    Czyli wg ciebie miejsce inwestycji zależy głównie od "położenia cennych
    zasobów ludzkich". Oj widać, że nie studiujesz ekomonii.
    Poza tym czytaj ze zrozumieniem to co napisałem: "ale w rekrutacji do
    _WIELU_ największych/najlepszych firm uczelnia nie
    liczy sie totalnie" co nie znaczy, że do wszystkich!!

    > "na siłę"? - napisałem, że polecam pracodawcom branży IT miasto Wrocław.
    > Gdzie tu siła?
    Dlatego na siłę, że pracodawcy sami dobrze wiedzą gdzie szukać cennych
    "pracowników". To jest wolny rynek. Takie zachęcanie na listach dyskusyjnych
    jest więc sztuczne, żałosne i nawet, jak dla mnie, niesmaczne.

    Stary zakończmy już (pokojowo) tą dysputę bo coraz bardziej się ośmieszasz.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2006-03-10 17:58:33
    Od: jerry <j...@o...pl>

    > Po prostu denerwuje mnie twoja głupota.

    Wiesz jak poprowadzić rozmowę. Doprawdy ;-)
    Cóż, absolwentom PW bliżej na Białoruś nie tylko geograficznie....

  • 24. Data: 2006-03-10 18:40:52
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Fri, 10 Mar 2006 18:23:06 +0100, jerry wrote:

    >I to też jest kryterium charakteryzujące uczelnię. Jeżeli ktoś jest
    >kiepski, nie ma co szukać na najlepszych uczelniach w kraju. Kończy
    >kiepskie uczelnie. Proste.

    Cholera :-( Jak ktoś w obecnej firmie wyjmie z teczki i przejrzy
    jeszcze raz moje CV, to przez Ciebie będę bezrobotny... :-( A jak
    jeszcze klient się dowie kogo mu przysłali, to mi ochrona mordę obije
    :-(. No i do tego jak współpracownicy z sąsiednich biurek się dowiedzą
    kto obok nich siedzi, to się będą smiali ;-( Łeee....

    >Ja dostrzegam inny podział.
    >Na moim roku ci, którzy przyszli się bawić na studiach szybko musieli
    >je zmienić na takie, które zabawę umożliwiały. Ci co zostali to byli
    >zarówno stypendyści naukowi

    Jakoś mało przekonujący jest ten argument dotyczący stypendystów
    naukowych.

    >jak i ledwo nadążający za materiałem
    >studenci. Zarówno jedni jak i drudzy stanowią dziś wartościowy potencjał
    > dla pracodawcy.

    Żeby się ten pracodawca nie zdziwił...

    http://www.comarch.com/en/Contact/Offices+in+Poland/

> [...]
    >zasilania zespołów produkcyjnych doskonale wykształconymi ludźmi z
    >branży IT. Ich oddziały produkcyjne są więc tam, gdzie najlepsze

    No i już wszystko jasne! Liczba mieszkańców, infrastruktura, dostęp do
    urzędów, przetargów i decydentów, preferencje klientów i inne bzdury
    to pikuś!

    (...)
    >"na siłę"? - napisałem, że polecam pracodawcom branży IT miasto Wrocław.

    Już podwijają kiece i lecą.

    > Gdzie tu siła?

    No właśnie... nigdzie.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 25. Data: 2006-03-10 19:00:25
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@o...pl> napisał

    > Wiesz jak poprowadzić rozmowę. Doprawdy ;-)
    > Cóż, absolwentom PW bliżej na Białoruś nie tylko geograficznie....

    No i co z tego, że bliżej na Białoruś ? Że niby Białorusini są prostakami i
    chamami ? Pieknie...
    Widać już brak ci argumentów. I dobrze.

  • 26. Data: 2006-03-10 19:02:03
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Immona napisał(a):

    > Artykulu nie ogladalam, ale Siemens ma takie samo zdanie i dlatego
    > zainwestowali we Wroclawiu, bo uznali, ze tam najlatwiej znajda te calkiem
    > sporo osob, ktore zatrudnili. Nie ma sensu klocic sie, ktora uczelnia jest
    > _naj_lepsza, bo kryteriow moze byc masa, ale PWr jest informatycznie dobra i
    > ma renome i to akurat trudno negowac.

    No spoko to co powiecie o Krakowie idąc tym tokiem myślenia: Motorola,
    ComArch (to akurat średni przykład) , IBM - świeżo się sprowadził,
    Delphi, Sabre ....
    Ludzie głównie po AGH bądź UJ.

  • 27. Data: 2006-03-10 19:18:29
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    jerry napisał(a):

    > I to też jest kryterium charakteryzujące uczelnię. Jeżeli ktoś jest
    > kiepski, nie ma co szukać na najlepszych uczelniach w kraju. Kończy
    > kiepskie uczelnie. Proste.

    Dziecko drogie dorośnij, ty to mało w życiu widziałeś, ja widziałem
    takich lewych kolesi co kończyli renomowane kierunki że aż przykro.

> [...]
    > zarówno stypendyści naukowi jak i ledwo nadążający za materiałem
    > studenci. Zarówno jedni jak i drudzy stanowią dziś wartościowy potencjał

    No z tym że nie koniecznie. W tym momencie renomowane firmy nie opierają
    sie na indywidualnych geniuszach tylko na ludziach solidnie wykonujących
    swoją pracę i umiejących dogadać sie w zespole, a nie zdajesz sobie
    sprawy jakie to czasem jest trudne.

> [...]
    > PROKOM, HP, MICROSOFT....nie inwestują w miastach: Zamość, Białystok,
    > Słupsk, Gdańsk, Płock, Konin, Suwałki....

    ze względu na potencjał ludzki, duże miasta typu Kraków ,Wrocław
    Warszawa, Poznań posiadają duże uczelnie które co roku wypuszczają na
    rynek pewną ilość absolwentów z których firmą łatwiej jet wybrać
    odpowiednich pracowników.
    A poza tym to w ComArch'u pracuje dużo ludzi np z Politechniki
    Rzeszowskiej i wcale nie są gorsi od tych po UJ czy AGH.

  • 28. Data: 2006-03-10 19:32:53
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    jerry napisał(a):

    > Jedno dementi.
    > Pasjonat - zawsze pozostanie pasjonatem. Będzie native speakerem C++
    > ale nigdy nie powierzysz mu misji kreowania, projektowania i kierowania
    > procesami.
    > Ja mówię o ludziach z wizją. Ludziach myslących analitycznie,
    > rozumiejących procesy biznesowe i workflow. Takich ludzi potrzebuje
    > firma chcąca liczyć się na wymagającym rynku.
    > Do tego studia są niezbędne. Także Tobie - sam kiedyś zrozumiesz jak
    > wiele Ci dały.

    Miałem iść na podyplomową Inżynierie Oprogramowania, ale po tym co
    zobaczyłem pracując (kończę studia i pracuje od 3 miesięcy ) widze że
    rzadne studia nie dadzą ci tego co praca w doświadczonym zespole.

  • 29. Data: 2006-03-10 21:06:40
    Od: jack <j...@o...pl>

    > Widać już brak ci argumentów. I dobrze.

    Obserwując twoją "dyskusję" z jerry odnoszę wrażenie ze nie jemu brakuje
    argumentów tylko Tobie i to już od wczoraj:) Czytaj ze zrozumieniem a
    nie miej na oczach klapek, dopuść do siebie informację ze nie tylko PW
    się liczy.

    --
    jack

  • 30. Data: 2006-03-10 21:29:15
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@o...pl>

> [...]
    > argumentów tylko Tobie i to już od wczoraj:) Czytaj ze zrozumieniem a nie
    > miej na oczach klapek, dopuść do siebie informację ze nie tylko PW się

    haha dobre - i następny. Przecież ja właśnie jestem za tym ,ze UCZELNIA SIE
    MAŁO LICZY! To ty czytaj ze zrozumieniem człowieczku ;-) Skąd wy sie
    bierzecie ...