PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukasz programisty - polecam Wrocław

  • 51. Data: 2006-03-16 12:59:11
    Temat: [OF] wiedza teoretyczna studenta
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    > Inna rzecz -- ile z tego co masz na wykładach, to *faktycznie* przydatna
    > wiedza, przydatna na rynku pracy, a ile to tylko podstawy teoretyczne,
    > które wymagają jeszcze wielu miesięcy projektów, zaangażowania i pracy
    > samodzielnej, by dały efekt w postaci praktycznych i przydatnych
    > umiejętności?

    oj, pamiętam pierwsze "zderzenia" mojej wiedzy teoretycznej z praktyka pracy
    informatyka zakładowego. Nikt w firmie nie pytał mnie jaka jest złożoność
    obliczeniowa algorytmu QuickSort lub co to jest problem NP-zupełny ?

    Pani sekretarce nie drukowały się polskie literki na "ważnym" piśmie dla
    prezesa. A on sam nie łączył się z internetem na swoim (zawirusowanym)
    laptopie. Ale dałem radę. Jedynie do dziś zastanawiam się, czy to że "dałem
    radę" wynikało z tego, że znałem odpowiedzi na powyższe pytania ? ;)

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Towarzysze !
    Podczas gdy wy czytacie tego e-maila,
    stonka ziemniaczana atakuje nasze kartofle.

  • 52. Data: 2006-03-16 18:41:13
    Temat: Re: [OF] wiedza teoretyczna studenta
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Pegaz napisał(a):

> [...]
    > informatyka zakładowego. Nikt w firmie nie pytał mnie jaka jest złożoność
    > obliczeniowa algorytmu QuickSort lub co to jest problem NP-zupełny ?

    Sądzę że nie po to się kończy uczelnię techniczną, by iść na cyt.
    'informatyka zakładowego'. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 53. Data: 2006-03-21 16:12:26
    Temat: Re: jak szukasz programisty - polecam Wroclaw
    Od: "cassius" <a...@o...pl>

    Eh......czemu inwestycja we Wr? Spytajcie sie zarzadu Siemensa lub
    LG-Philips a nie belkotacie o uczelniach! Ja pracuje w LGE Mlawa, no
    wlasnie, dlatego LGE wybralo Mlawe, bo tutejsza Politechnika ma
    najlepszych elektronikow na swiecie <lol^2>!

    A moze tak LG dostalo ziemie za pol darmo ??