-
1. Data: 2006-04-07 05:49:55
Temat: jak napisac referencje??
Od: "napa" <r...@o...pl>
prosze o pomoc. potrzebuje napisac referencje/list polecajacy pracownika a nigdy
tego nie robilem. czy ktos moglby mi cos podpowiedzic? co powinno znajdowac sie
w takim pismie?? czy moze sa jakies standardy?? z gory dziekuje za pomoc
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2006-04-07 07:13:20
Temat: Re: jak napisac referencje??
Od: "sheerer" <s...@g...pl>
U góry nazwa, adres i logo firmy (czyli standardowo) - nazwa i adres firmy
np u góry po lewej, a logo u góry po prawej. Pod adresem firmy adres
pracownika (bardziej widoczny niż adres firmy) no i gdzieś data (np pod
logiem). Niżej (na środku) "REFERENCJE". No i teraz treść właściwa :)
1. Pierwszy blok tekstu: Jedno zdanie wstępu w stylu "Niniejszym potwierdzam
iż Pan xx yy odbył praktyki w okresie lipiec-wrzesień 2006 w dziale yyy w
Telekomunikacji Polskiej SA.
2. Drugi blok tekstu: Tutaj opisujesz co ten ktoś robił (konkretnie i
merytorycznie, raczej bez lania wody). Czyli np: "Pan xx yy uczestniczył w
projekcie xx polegającym na ... Pan xx yy był wspólodpowiedzialny za ...Pan
xx yy dokonał samodzielnej analizy ..." Jeśli to jest praca w IT to możesz
wymienić także środowiska, czy języki programowania.
3. Trzeci blok tekstu: Tutaj opisujesz umiejętności "miękkie", , jak dobrze
radzi sobie we współpracy z kolegami, czy jest otwarty itp.
4. Zdanie podsumowania: Czyli ogólnie jak oceniasz tego kogoś, np " W
oparciu o wykonanie zadania wysoko oceniam specjalistyczna wiedza pana xx
yy.
5. Ostatnie zdanie : "W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt pod
numerem telefonu..."
6. Podpis, pieczątka
Tak mi już parę osób mowilo, że powinny wyglądać referencje. Później o
takie referencje prosiłem pracodawcę i jestem z nich zadowolony :-) Jednak
może ktos bardziej kompetentny (ja nie pracuję w HRach) się wypowie.
Pozdrawiam