PracaGrupypl.praca.dyskusje › Accenture

  • 1. Data: 2006-04-06 20:44:57
    Temat: Accenture
    Od: "martin" <m...@w...pl>

    Hej,

    czy ktos wie moze cos powiedziec o warunkach pracy w Accenture w Warszawie -
    atmosfera, czas pracy, zarobki etc. Mam 2 lata doswiadczenia w IT

    Dzieki
    m.

  • 2. Data: 2006-04-06 21:05:26
    Temat: Re: Accenture
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Masz jakieś 80% szans,ze bedziesz robił za murzyna. Ogólnie to tam jest
    wyzysk. Co do zarobków to płacą regularnie i z tym nie ma kłopotów.
    Studentowi bez doświadczenia (albo z niewielkim doświadczeniem) płacą ok
    16zł/godz netto. Czas pracy - im wiecej tym lepiej. Atmosfera zależy od
    działu, ale ujdzie ;)

  • 3. Data: 2006-04-06 21:20:47
    Od: "martin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "sheerer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Masz jakieś 80% szans,ze bedziesz robił za murzyna. Ogólnie to tam jest
    > wyzysk.

    A jakies szczegoly?

    Co do zarobków to płacą regularnie i z tym nie ma kłopotów.
    > Studentowi bez doświadczenia (albo z niewielkim doświadczeniem) płacą ok
    > 16zł/godz netto.
    A na ile moze liczyc ktos z 2-letnim doswiadczeniem?

    Czas pracy - im wiecej tym lepiej.
    To chyba jak wszedzie :)

    pzzdr.
    m.

  • 4. Data: 2006-04-06 21:34:00
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "martin" <m...@w...pl> napisał

    > A jakies szczegoly?
    Wyzysk to wyzysk :-) Najgorzej jest (wiem to tylko ze slyszenia - od ludzi
    co tam pracuja) w Accenture Services. W normalnym Accenture jest lepiej.
    Najprawdopodobniej bedziesz w outsourcingu (u nich to sie nazywa chyba
    "workforce") więc trafisz do jakiegos klienta i bedziesz dziubał przy jakims
    systemie o którym mało kto ma juz jakies pojęcie ;) W Accenture jest
    zarządzanie przez projekty wiec BARDZO dużo zalezy od tego na jaki projekt
    trafisz. Ale ogólnie to praca malo ciekawa i raczej "stoisz w miejscu"

    > Czas pracy - im wiecej tym lepiej.
    > To chyba jak wszedzie :)
    No w sumie tak :-)

  • 5. Data: 2006-04-08 09:10:39
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "martin" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    Warszawie -
    > atmosfera, czas pracy, zarobki etc. Mam 2 lata doswiadczenia w IT

    Za:
    - atmosfera
    - możliwości rozwoju
    - szkolenia (dla konsultingu również zagraniczne)
    - pakiet socjalny
    - zarobki
    - nadgodziny płatne zgodnie z prawem pracy - każda, nie tak jak u niektórych
    że pierwsze dwie w danym dniu są za darmo :(
    - satysfakcja z pracy
    - praca w międzynarodowym środowisku
    - kultura korporacyjna (jeśli lubisz)
    - wyjazdy (jeśli lubisz) - projekty są w różnych miejscach, więc wyjeżdżasz
    (w konsultingu trochę więcej, w Accenture Technology Solutions trochę mniej)

    Przeciw:
    - jeśli nie akceptujesz permanentnych nadgodzin, próbuj gdzie indziej
    - wyjazdy (jeśli nie lubisz)
    - kultura korporacyjna (jeśli nie lubisz)

    Generalnie firma daje w miarę atrakcyjne warunki i wymaga w zamian dużego
    zaangażowania. Z tymi murzynami to przesada, chyba że ktoś chciałby mieć
    zarobki w trzecim progu zaraz po studiach i za bardzo się nie zmęczyć - ale
    lekko nie ma, to fakt. Jak chcesz, odezwij się na priv.

    pozdr,
    strach