eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak napisac referencje??Re: jak napisac referencje??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "sheerer" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak napisac referencje??
    Date: Fri, 7 Apr 2006 09:13:20 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <e153gt$5mk$1@news.task.gda.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: riviera.nat.student.pw.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1144394077 5844 194.29.137.67 (7 Apr 2006 07:14:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Apr 2006 07:14:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:179179
    [ ukryj nagłówki ]

    U góry nazwa, adres i logo firmy (czyli standardowo) - nazwa i adres firmy
    np u góry po lewej, a logo u góry po prawej. Pod adresem firmy adres
    pracownika (bardziej widoczny niż adres firmy) no i gdzieś data (np pod
    logiem). Niżej (na środku) "REFERENCJE". No i teraz treść właściwa :)

    1. Pierwszy blok tekstu: Jedno zdanie wstępu w stylu "Niniejszym potwierdzam
    iż Pan xx yy odbył praktyki w okresie lipiec-wrzesień 2006 w dziale yyy w
    Telekomunikacji Polskiej SA.
    2. Drugi blok tekstu: Tutaj opisujesz co ten ktoś robił (konkretnie i
    merytorycznie, raczej bez lania wody). Czyli np: "Pan xx yy uczestniczył w
    projekcie xx polegającym na ... Pan xx yy był wspólodpowiedzialny za ...Pan
    xx yy dokonał samodzielnej analizy ..." Jeśli to jest praca w IT to możesz
    wymienić także środowiska, czy języki programowania.
    3. Trzeci blok tekstu: Tutaj opisujesz umiejętności "miękkie", , jak dobrze
    radzi sobie we współpracy z kolegami, czy jest otwarty itp.
    4. Zdanie podsumowania: Czyli ogólnie jak oceniasz tego kogoś, np " W
    oparciu o wykonanie zadania wysoko oceniam specjalistyczna wiedza pana xx
    yy.
    5. Ostatnie zdanie : "W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt pod
    numerem telefonu..."
    6. Podpis, pieczątka

    Tak mi już parę osób mowilo, że powinny wyglądać referencje. Później o
    takie referencje prosiłem pracodawcę i jestem z nich zadowolony :-) Jednak
    może ktos bardziej kompetentny (ja nie pracuję w HRach) się wypowie.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1