PracaGrupypl.praca.dyskusjejak długo można przechowywać dane niedoszłego kandydata(mój przypadek - normalne) ? › jak długo można przechowywać dane niedoszłego kandydata(mój przypadek - normalne) ?
    From: "kaos" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak długo można przechowywać dane niedoszłego kandydata(mój przypadek -
    normalne) ?
    Date: Wed, 22 Feb 2006 09:20:12 +0100

    Witam,

    Bardzo proszę o informację, czy pracodawca, u którego aplikowałem jakiś czas
    temu, ale z powodów rodzinnych nie mogłem pojawić się na rozmowie
    kwalifikacyjnej, co miało miejsce we wrześniu 2005, ma w dalszym ciągu prawo
    przechowywać moje dane osobowe ?

    W dniu dzisiejszym próbowałem ponownie wziąć udział w rekrutacji
    telefonicznej, lecz mi odmówiono, gdy tylko usłyszano nazwisko i
    potwierdzono rok urodzenia. Odmowę umotywowano nie stawieniem się na
    rozmowie kwalifikacyjnej. Szczerze mówiąc zdziwiłem się bardzo, gdyż nie
    przypuszczałem, że dane kandydata mogą być przechowywane przez tak długi
    okres czasu... Czy to jest zgodne z prawem ? Wyrazałem zgodę na
    przetwarzanie danych dla konkrentego procesu rekrutacyjnego,ale nie
    sądziłem, że będę u nich "wiecznie".

    Dziękuję.

    KAOS