PracaGrupypl.praca.dyskusjejak długo można przechowywać dane niedoszłego kandydata(mój przypadek - normalne) ? › Re: jak długo można przechowywać dane niedoszłego kandydata(mój przypadek - normalne) ?
  • Data: 2006-02-22 10:14:00
    Temat: Re: jak długo można przechowywać dane niedoszłego kandydata(mój przypadek - normalne) ?
    Od: AKS <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kaos napisał(a):
    [...]
    > Bardzo proszę o informację, czy pracodawca, u którego aplikowałem jakiś
    > czas temu, ale z powodów rodzinnych nie mogłem pojawić się na rozmowie
    > kwalifikacyjnej, co miało miejsce we wrześniu 2005, ma w dalszym ciągu
    > prawo przechowywać moje dane osobowe ?
    [...]

    A że tak zapytam - zadzwoniłeś w dniu rozmowy z przeprosinami
    i wyjaśnieniami do potencjalnego pracodawcy?
    Jeśli tak - pracodawca któremu zależało na Twojej kandydaturze
    mógł (nie musiał) zaproponować inny termin.
    Jeśli nie - powinieneś sam sobie odpowiedzieć na pytanie
    dlaczego nie chce z Tobą rozmawiać.
    Poza tym wiele firm stostuje tzw. bazy, gdzie umieszcza kandydatów
    np z odpowiednim kodem. W Kauflandzie jeśli otrzymasz L6 - nigdy
    i nidzie w ich oddziałach nie otrzymasz pracy.
    Oczywiście (z tego co mi wiadomo) taką informację otrzymuje i sam
    zainteresowany (zdaje się że pisemną).

    Pozdrowienia,
    AKS