PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabiacie? (długie)

  • 21. Data: 2006-10-01 10:01:03
    Temat: Re: ile zarabiacie? (długie)
    Od: "Wacik" <w...@g...com>

    ale ze o co chodzi bo nie trybie Ja i tak tera mało mam bo dom budóje
    Normalnie to sie wiecej da ale tera czeba zlodziejskie pieniadze placic
    bódowlańcom i tak do dupy robiom Pozwlanial bym wszystkich ich z roboty bo
    nic nie umiom To jakies nie uki wszystko bez potstawuwki chyba zaden nawet
    zawodufki budowlannej nie zrobil

  • 22. Data: 2006-10-01 10:50:17
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Wacik napisał(a):

    [...]

    > tv i net 15 zl kablowka i net z sasiadami na spole

    [...]

    A tego to się czepnę.
    Od kiedy to neo+ można udostępniać poza lokal?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2006-10-01 11:46:25
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):
    > Wacik napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > A tego to się czepnę.
    > Od kiedy to neo+ można udostępniać poza lokal?

    No ale jak ?
    Może jest właścicielem kamienicy i dzieli swoje neo w swoim lokalu po
    prostu.

    --
    www.bikepics.com/members/sqrski/

  • 24. Data: 2006-10-01 12:31:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:efnquc$gps$1@inews.gazeta.pl Leon
    <m...@g...pl> pisze:

    > Było napisać o swoich zarobkach w szkole. Przeciez jako nauczyciel
    > wiesz, że wszyscy zarabiamy mniej więcej tyle samo.
    Nie wiem, czy się dobrze zrozumieliśmy. Podałeś, że zarabiasz 2300 zł netto
    jako nauczyciel i to całość tego, co masz na miesiąc. Uważam więc, że przy
    obłożeniu 25 godzin dydaktycznych/tydz. to zarabiasz niewiele, bo IMO przy
    dobrej organizacji pracy taki przydział godzin pozostawia sporo czasu na
    dodatkowe zarobkowanie.
    Wykonuję tygodniowo więcej niż Ty godzin dydaktycznych (nie tylko w szkole),
    a oprócz tego pracuję w zupełnie innej dziedzinie.
    Całość jest dość absorbująca czasowo, niebawem mam zamiar nieco zwolnić
    tempo, podstawy egzystencji (własny dach nad głową, auto, comiesięczne
    niezbędne wydatki, pewne oszczędności i zabezpieczenie na przyszłość itp.)
    już mam, moja kobieta także niezgorzej zarabia - czas pomału zacząć
    korzystać z luźniejszego życia odcinając kupony od lat pracy.

    Jotte

  • 25. Data: 2006-10-01 12:41:28
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 1 Oct 2006 10:50:17 +0000 (UTC), użyszkodnik Wojciech Bańcer

    > A tego to się czepnę.
    > Od kiedy to neo+ można udostępniać poza lokal?

    nie Twój safajdany interes

    kwestie dzielenia łącza i udostępniania go poza lokal reguluje umowa
    pomiędzy abonentem a operatorem. jeśli operatorowi nie przeszkadza ze
    abonent dzieli to osobą trzecim nic do tego

    --
    futszaK
    601061867

  • 26. Data: 2006-10-01 13:43:36
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    rozumiem, rozumiem.
    jeśli chodzi o ilość pracy, to nie powiem, żebym się jakoś super
    przepracowywał. znalazłoby się jeszcze troche czasu na więcej korków, ale
    popyt nie taki jak kiedyś (w czasie studiów potrafiłem z korków wyciągac
    prawie 2000/mc).

  • 27. Data: 2006-10-01 13:55:56
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    futszaK napisał(a):

    > Sun, 1 Oct 2006 10:50:17 +0000 (UTC), użyszkodnik Wojciech Bańcer

    > nie Twój safajdany interes

    Wyluzuj troszkę, co?

    Po prostu ciekawi mnie jak ktoś kto zarabia średnio >6 tyś miesięcznie musi
    się uciekać do rozwiązań nielegalnych, które a) nie dają *żadnych* korzyści
    przy tym poziomie zarobków i b) są dość łatwe do wykrycia, choćby przy
    takich rozmowach na usenecie.

    > kwestie dzielenia łącza i udostępniania go poza lokal reguluje umowa
    > pomiędzy abonentem a operatorem.

    Której wzór jest powszechnie dostępny i której par. 6 punkt 4 zakazuje
    wspomnianego wcześniej udostępniania. Dla mnie to jest sytuacja typu:
    zarabiam 10000 zł i kradnę 15 zł. Realne to?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2006-10-01 14:03:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:efogm7$skr$1@inews.gazeta.pl Leon
    <m...@g...pl> pisze:

> [...]
    > popyt nie taki jak kiedyś (w czasie studiów potrafiłem z korków wyciągac
    Korki to okazjonalny zarobek, a popyt naturalnie zależy od przedmiotu,
    okresu i innych czynników.
    Podczas studiów i kilka lat po nich też sporo zarabiałem "lekcjami
    prywatnymi", ale skończyłem z tym, bo to szarpanina.
    Poszedłem w kierunku zapewnienia sobie 2-3 stabilnych źródeł dochodu.
    Takich, że utrata/rezygnacja jednego z nich nie spowoduje katastrofy
    finansowej, a zgromadzone zasoby pozwolą bez pośpiechu poszukać czegoś, co
    zapełni lukę. Daje to także luksus bardzo mocnej pozycji wobec aktualnych
    pracodawców, bo żaden nie ma atutu w postaci groźby pozbawienia środków do
    życia.
    Słowem - polecam.

    Jotte

  • 29. Data: 2006-10-01 14:10:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnehvi9o.463.proteus@ender.elsat.net.pl Wojciech
    Bańcer <p...@p...pl> pisze:

    > b) są dość łatwe do wykrycia,
    Wcale nie są. Wystarczy mądrze zrobić.
    Poza tym wiedzieć != móc udowodnić.

    > choćby przy takich rozmowach na usenecie.
    Eeee tam, z gadaniny na usenecie nic lub niewiele w tej materii wynika.
    Zresztą skąd wiadomo, kto gada, czy gada ze swojego łącza itp.?

    Jotte

  • 30. Data: 2006-10-01 14:23:39
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    > Poszedłem w kierunku zapewnienia sobie 2-3 stabilnych źródeł dochodu.

    słowem: wyjście optymalne. tylko nie tak lekko teraz zapewnic sobie te 3
    zrodła/zródełka.
    poza tym oswiata zmierza do tego, aby pracowac duzo i za darmo po godzinach,
    kosztem czasu.
    tak z ciekawosci, jesli oczywiscie to nie tajemnica, to co robisz?

    ja szkoła, korki i okazje typu wybory, czasem wykłady za kolezanke ze
    statystyki. latem w kolonie sie nie bawię.