-
1. Data: 2005-07-10 18:26:44
Temat: helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
Od: "Jozef" <s...@W...gazeta.pl>
Czesc,
Czy ktos wie jak w praktyce wyglada praca w duzej firmie informatycznej na
stanowisku konsultanta helpdesku 2 poziomu?
Glownie chodzi mi o to, czy jest to praca rozwojowa; mysle o rozwoju wiedzy
merytorycznej a nie wspinaniu sie po szczeblach kariery managerskiej.
Prosze o odpowiedz wszyskich, ktorzy maja cos na ten temat do opowiedzenia.
Dzieki,
J.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2005-07-10 18:40:07
Temat: Re: helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>
rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez helpdesk poziom 1 - ten który jest
rozmawia
(w przypadku mojej firmy) z pracownikami rozsianymi po kraju.
raczej zajęcie odtwórcze wymagające umiętności odszukiwania zgłoszonych
dziur w całym.
zresztą zalezy czy firma używa gotowego cudzego softu czy też własnego (jak
moja)