PracaGrupypl.praca.szukana › handlowiec/serwisant/helpdesk

  • 1. Data: 2004-04-09 12:37:51
    Temat: handlowiec/serwisant/helpdesk
    Od: "Tomasz D." <t...@o...pl>

    Jestem studentem IV roku Politechniki Warszawskiej wydziału Elektroniki I
    Technik Informacyjnych. Obecnie przygotowuję się do obrony pracy
    inżynierskiej. W związku z tym , że mam sporo wolnego czasu, chciałbym go
    wykorzystać jak najlepiej.Szukam pracy , która pozwoli na zdobycie
    doświadczenia zawodowego i wzbogaci również zawartość mojego portfela:)
    Mam doświadczenie w handlu (obsługa klientów instytucjonalnych), a także w
    serwisowaniu sprzętu komputerowego . Najchętniej widziałbym się w pracy typu
    Helpdesk lub na stanowisku handlowca z branży IT. Podkreślam , że interesuje
    mnie praca zmianowa, tzn taka w której choć w pewnym stopniu mogę liczyć na
    dopasowanie godzin pracy do niewielkiej liczby zajęć na uczelni. Osobom
    (firmom) zainteresowanym moja osobą wyślę CV, jak również inne potrzebne
    dokumenty.

    Tomasz Dąbrowski