PracaGrupypl.praca.szukana › informatyk Warszawa

  • 1. Data: 2004-04-09 12:04:08
    Temat: informatyk Warszawa
    Od: Jacek Stelmaski <j...@a...pl>

    Poszukuję pracy jako programista/webmaster.

    Posiadam dobrą znajomość: JAVA( JSP / Servlet / EJB ) XML, SQLJ, PL/SQL,
    Oracle, PostgreSQL, Mysql, HTML, PHP, CSS i JavaScript.

    Mam doświadczenie w tworzeniu dynamicznych, profesjonalnych stron WWW z
    panelem administracyjnym.

    Umiejętności:

    - Dobra znajomość komputera: obsługa i konserwacja, sieci komputerowe,
    - Administracja systemów: Microsoft Windows, Unix/Linux, Novell NetWare,
    - Dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
    - Języki programowania: PHP, ASP, JavaScript, HTML, WML, C/C++, Visual
    Basic,
    - Bazy danych: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MS SQL, MS Access,
    - Obsługa programów graficznych: Corel Draw, Photoshop, Paintshop, 3D
    Studio Max,
    - Dobra znajomość języka angielskiego,

    Mam stałe łącze Internetowe, więc jestem zainteresowany również pracą
    zdalną.

    Na rzyczenie prześlę swoje cv.

  • 2. Data: 2004-04-10 01:30:38
    Temat: Re: informatyk Warszawa
    Od: Jachu <j...@n...pl>

    Dnia 2004-04-09 14:04, Użytkownik Jacek Stelmaski napisał:
> [...]
    > Studio Max,
    > - Dobra znajomość języka angielskiego,
    >
    > Mam stałe łącze Internetowe, więc jestem zainteresowany również pracą

    proszę o cv na priva (j...@n...pl). aktualnie kompletuję listę
    programistów do projektu sklepu internetowego dla dużej firmy.
    interesuje nas umiejętność programowania przy uzyciu
    Java+servlet+jsp+velocity+struts ew. inne ze stajni jakarty. znajomość
    jboss'a mile widziana.

    pozdrawiam
    Jacek Pawlak, TRAK-SOFT