PracaGrupypl.praca.szukanahandlowiec/serwisant/helpdesk › handlowiec/serwisant/helpdesk
    From: "Tomasz D." <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: handlowiec/serwisant/helpdesk
    Date: Fri, 9 Apr 2004 14:37:51 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@w1.lomza.rtb2.4lan.pl

    Jestem studentem IV roku Politechniki Warszawskiej wydziału Elektroniki I
    Technik Informacyjnych. Obecnie przygotowuję się do obrony pracy
    inżynierskiej. W związku z tym , że mam sporo wolnego czasu, chciałbym go
    wykorzystać jak najlepiej.Szukam pracy , która pozwoli na zdobycie
    doświadczenia zawodowego i wzbogaci również zawartość mojego portfela:)
    Mam doświadczenie w handlu (obsługa klientów instytucjonalnych), a także w
    serwisowaniu sprzętu komputerowego . Najchętniej widziałbym się w pracy typu
    Helpdesk lub na stanowisku handlowca z branży IT. Podkreślam , że interesuje
    mnie praca zmianowa, tzn taka w której choć w pewnym stopniu mogę liczyć na
    dopasowanie godzin pracy do niewielkiej liczby zajęć na uczelni. Osobom
    (firmom) zainteresowanym moja osobą wyślę CV, jak również inne potrzebne
    dokumenty.

    Tomasz Dąbrowski