PracaGrupypl.praca.dyskusjeeh ten nasz system › eh ten nasz system
  • Data: 2002-01-15 11:21:07
    Temat: eh ten nasz system
    Od: "Sumik" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witka wszelakim grupowiczom i grupowiczkom !
    Studia robie informatyczne i aktualnie jestem na drugim roku. Posiadam
    rowniesz juz dyplom technika informatyka + pare certyfikatow.
    W zwiazku z tyma mam prozbe do szanownego grona IT : czy mozecie podac
    adresy stronek www firm posredniczacych w zdobywaniu pracy w Niemczech ew.
    Irlandia Australia?
    I czy mozna np. konczyc studia w Niemczech tzn. czy uczelnie Niemieckie
    honoruja 2 lata zrobione na uczelni w Polsce i przyjmuja na 3????
    Bo widze ze na tym rynku IT jest coraz gozej. Mialem czekac az skoncze
    studia tu w Polsca i dopiero wtedy zabiore sie za szukanie job'u za granica
    ale potem moze byc za pozno!!!!

    Uzdrawiam
    Sumik