PracaGrupypl.praca.dyskusje › eh ten nasz system

  • 1. Data: 2002-01-15 11:21:07
    Temat: eh ten nasz system
    Od: "Sumik" <s...@p...fm>

    Witka wszelakim grupowiczom i grupowiczkom !
    Studia robie informatyczne i aktualnie jestem na drugim roku. Posiadam
    rowniesz juz dyplom technika informatyka + pare certyfikatow.
    W zwiazku z tyma mam prozbe do szanownego grona IT : czy mozecie podac
    adresy stronek www firm posredniczacych w zdobywaniu pracy w Niemczech ew.
    Irlandia Australia?
    I czy mozna np. konczyc studia w Niemczech tzn. czy uczelnie Niemieckie
    honoruja 2 lata zrobione na uczelni w Polsce i przyjmuja na 3????
    Bo widze ze na tym rynku IT jest coraz gozej. Mialem czekac az skoncze
    studia tu w Polsca i dopiero wtedy zabiore sie za szukanie job'u za granica
    ale potem moze byc za pozno!!!!

    Uzdrawiam
    Sumik

  • 2. Data: 2002-01-15 19:38:53
    Temat: Re: eh ten nasz system
    Od: "Coco" <C...@p...onet.pl>

    www.grafton.pl
    tam widzialam oferty pracy IT z Irlandii
    powodzenia :o)

    Coco

    :
    : Uzdrawiam