PracaGrupypl.praca.dyskusjedziennikarz - freelancerdziennikarz - freelancer
  • Data: 2006-08-28 16:35:33
    Temat: dziennikarz - freelancer
    Od: "Tomasz Dębiec" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiałem się nad zjawiskiem freelance w środowisku dziennikarzy i osób
    utrzymujących się z pisania do magazynów, prasy, portali etc. nie będąc
    jednocześnie stałymi pracownikami żadnej redakcji. Czy można się zajmować
    tylko tym i mieć dochód na przyzwoitym poziomie? Oczywiście pomijam znane
    osoby, które za jeden felieton zgarniają niezły kesz :)) Czy można się
    przebić z dobrym materiałem np: do "Polityki" będąc anonimową osobą w
    branży?
    Jeśli macie jakieś doświadczenia lub obserwacje dotyczące tego zjawiska będę
    wdzięczny za podzielenie się nimi :))

    Tomek