PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Fullstack Developer <=

  • 1. Data: 2024-10-02 18:45:02
    Temat: Warszawa => Fullstack Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to innowacyjna firma technologiczna z siedzibą w
    Warszawie, specjalizująca się w rewolucjonizowaniu branży
    sportowej poprzez zastosowanie zaawansowanych technologii
    wizyjnych, w tym rozszerzonej rzeczywistości (AR) i wirtualnej
    rzeczywistości (VR). Korzystając z najnowszych osiągnięć w
    dziedzinie sztucznej inteligencji i komputerowego widzenia,
    oferuje unikalne rozwiązania w zakresie analizy i wizualizacji
    sportowej, które przekształcają sposób, w jaki kluby, ligi,
    federacje oraz media sportowe korzystają z danych. Dzięki
    zaawansowanym algorytmom głębokiego uczenia, firma automatycznie
    generuje i analizuje dane śledzenia szkieletowego w 3D, oferując
    swoim klientom niezrównaną wiedzę na temat wydajności, taktyki
    i potencjału zawodników. Założona przez zespół ekspertów z
    bogatym doświadczeniem w branży technologicznej, firma szybko
    zyskuje uznanie na rynku globalnym. Obecnie poszukujemy
    utalentowanych specjalistów, którzy dołączą do naszego
    zespołu i pomogą kształtować przyszłość sportu. Oferujemy
    możliwość pracy nad projektami współfinansowanymi ze
    środków Unii Europejskiej oraz ekspansją na rynek USA, co
    stanowi doskonałą okazję do rozwoju zawodowego i osobistego w
    dynamicznie rozwijającej się branży.

    *****
    ***** Fullstack Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Design and develop full-stack web applications for our interactive
    soccer analytics platform
    * Architect scalable, high-performance back-end systems to handle
    large volumes of soccer data
    * Create responsive and intuitive front-end interfaces for data
    visualization and user interaction
    * Implement RESTful APIs and integrate with various data sources
    * Optimize application performance and ensure high availability
    * Collaborate with data scientists and engineers to integrate advanced
    analytics and machine learning models
    * Contribute to technical decision-making

    ***** Oczekiwania:

    * 3+ years of experience in full-stack web development
    * Strong proficiency in JavaScript/TypeScript and modern front-end
    frameworks (e.g., React, Vue.js, Angular) - Vue.js is preferred,
    as it is our main tech for frontend!
    * Technical mentoring of other team members through code review and
    pair programming sessions
    * Expertise in back-end technologies such as Node.js / Python
    * Experience with database systems (SQL and NoSQL)
    * Familiarity with cloud platforms (GCP/AWS) and containerization
    technologies (Docker)
    * Strong understanding of performance optimization and scalability
    best practices
    * Experience with version control systems (Git) and CI/CD pipelines
    * Excellent problem-solving skills and ability to work independently

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2410
    => => =>