PracaGrupypl.praca.dyskusjedziennikarz - freelancer › Re: dziennikarz - freelancer
  • Data: 2006-08-30 08:38:59
    Temat: Re: dziennikarz - freelancer
    Od: "Tomasz Dębiec" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak przy okazji, dlaczego pytasz?

    Pytam, bo zajmuję się tym od paru miesięcy, ale tak na pół gwizdka. Ostatnio
    jednak postanowiłem usystematyzować pomysły i magazyny, które mogą być
    zainteresowane moimi tekstami lub zdjęciami. Tak myślę, że jakby zabrać się
    ostro do pisania i załozyc sobie dyscyplinę - np: pisze codziennie po osiem
    godzin tak jabym zasuwał na etacie :) to mogłoby to wypalić.

    No właśnie, tylko z tą dyscypliną u mnie nie najlepiej, bo choc nad kompem
    wisi kartka z 16 pomysłami to oprócz samego wymyslania kolejnych, od
    tygodnia nie napisałem jednego zdania :/

    Wiem, że nie od razu Kraków zbudowano i czasami na publikację przyjętego
    materiału trzeba długo czekać.
    Ciekaw jestem jakie inni mają doświadczenia w tym temacie.

    Pozdrawiam
    Tomek D.