PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzialalnosc gospodarcza vs. zatrudnienie na podstawie umowy o prace

  • 1. Data: 2002-05-23 22:48:43
    Temat: dzialalnosc gospodarcza vs. zatrudnienie na podstawie umowy o prace
    Od: "Artur P. Wójcik" <a...@w...pl>

    co sie bardziej oplaca (dla mnie), to aby pracodawca zatrudnil mnie jako
    pracowanika na podstawie umowy o prace, czy moze wynaja moje uslugi w firmie
    przeze mnie zalozonej?

    bradzo prosze o odpowiedz....

    pozdr
    Artur P. Wojcik

  • 2. Data: 2002-05-24 08:05:45
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > co sie bardziej oplaca (dla mnie), to aby pracodawca zatrudnil mnie jako
    > pracowanika na podstawie umowy o prace, czy moze wynaja moje uslugi w
> [...]

    To zalezy o jakie cyfry chodzi.
    Ogolnie rzecz ujmujac, przy zalozeniu - wybieraj kwote XXX brutto na umowie,
    albo netto na fakturze, to zaczyna sie w wyplacanych pieniadzach opłacac (
    juz np kolo 3000 zl), ale nie jestes pracownikiem - i nie przysluguje Ci
    urlop, okres wypowiedznenia, zwolnienia lekarskie i podobne rzeczy.
    Sens to ma przy sporych kwotach, od ktorych ZUS jest dosc duzy, i po to sie
    je robi, zeby to ominac.
    Wazne tez jest , co zapiszesz w swoim kontrakcie miedzy firmami - bo mozna
    przeciez sie umowic, ze prawo do urlopu Ci przysluguje i podobne rzeczy -
    ale oczywiscie nie po to zaklad pracy trzyma kontraktowacow, zeby tyle samo
    to ich kosztowalo - a po to, zeby zaoszczedzic:)

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-05-25 08:19:57
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

> [...]
    >pracowanika na podstawie umowy o prace, czy moze wynaja moje uslugi w firmie
    Zależy od warunków jakie stawiają obie firmy

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !