PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze; o Pomoc!!!!!!!!

  • 1. Data: 2002-05-23 14:11:08
    Temat: Prosze; o Pomoc!!!!!!!!
    Od: Maciek <j...@p...onet.pl>

    Zostalem zaproszony do firmy Procter & Gamble na testy.
    Prosze Was o pomoc drodzy grupowicze czego moge sie tam spodziewac???
    zeby sie przygotowac, poniewaz zalezy mi na pracy w tej firmie.
    W informacji, ktora dostalem pisze m. in. ze bedzie to trwalo 2,5
    godziny, trzeba wziasc kalkulator oraz moze tez byc rozmowa kwalifikacyjna

    z gory dziekuje za wszelka pomoc
    Maciej

  • 2. Data: 2002-05-23 14:41:58
    Temat: Re: Prosze; o Pomoc!!!!!!!!
    Od: "Tomasz T. Z.uchniewicz" <t...@m...to>

    Dnia 2002-05-23 16:11, Uz.ytkownik Maciek napisa?:

    > W informacji, ktora dostalem pisze m. in. ze bedzie to trwalo 2,5
    > godziny, trzeba wziasc kalkulator oraz moze tez byc rozmowa kwalifikacyjna

    Nie bra?em nigdy udzia?u w rekrutacji do tej firmy, ale gdy trwa to 2,5
    godziny to oznacza, z.e w grupie moga; byc robione testy prawdomównos'ci
    (dwa razy ten sam test- na pocza;tku i na kon'cu); testy na "przywódce;
    grupy"; test z wiedzy ogólnej; troche; zadan' logicznych i bardzo prostych
    matematycznych.
    Przynajmniej u mnie tak by?o...

    --

    Tomek

    tel: +48501-300-166 GG: 1316898

    Blada; nieudolnos'c' wisza;ca; na drzewie.<<<
  • 4. Data: 2002-05-23 15:43:47
    Od: "Pawel Kalka WP" <j...@w...pl>

    Co trzeba zrobic, zeby zostac zaproszonym na test ?Pozdrawiam.
    Uzytkownik "Maciek" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2002-05-23 18:40:05
    Temat: Odp: Prosze; o Pomoc!!!!!!!!
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Uzytkownik "Maciek" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Zostalem zaproszony do firmy Procter & Gamble na testy.
    > Prosze Was o pomoc drodzy grupowicze czego moge sie tam spodziewac???

    Popatrz na:
    http://www.pracuj.pl zakladka "testy" (moze wymagac zarejestrowania).

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###

  • 6. Data: 2002-05-23 19:31:05
    Od: ciechan <r...@p...onet.pl>

    Maciek napisał(a):

> [...]
    > W informacji, ktora dostalem pisze m. in. ze bedzie to trwalo 2,5
    > godziny, trzeba wziasc kalkulator oraz moze tez byc rozmowa kwalifikacyjna

    Zobacz na stronie www firmy Procter & Gamble - nie pamietam adresu, tam
    jest przykladowy test.
    Ale potwierdzam testy sa kosmiczne

    Renata

  • 7. Data: 2002-05-24 08:08:36
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    Procter & Gamble - nie pamietam adresu, tam
    > jest przykladowy test.
    > Ale potwierdzam testy sa kosmiczne

    To dlatego potem reprezentuja ich kosmici - a nie normalni ludzie :)
    A ja sie zastanawialem, skad oni tych sadystow-handlowcow biora:)

    Wojtek