  • Data: 2002-05-08 07:09:51
    Temat: dlaczego nie polecam mbank
    Od: "Sebol" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrasiaK" <k...@a...net> napisał w wiadomości
    news:ab9eu4$1e0s$1@pingwin.acn.pl...

    [ciach spam]

    jakies 2 miesiace temu skorzystalem ze strony internetowej mbanku do
    rejestracji bowiem potrzebowalem na gwalt rachunku. Z tego co sobie
    przypominam, na stronie pisalo ze do dwoch dni ktos sie ze mna skontkatuje.
    Po uplywie 3 dni wqrzylem sie, ruszylem 4 litery i zalozylem rachunek od
    reki innym banku. Po 6 dniach jakas pani z mbanku zadzwonila z informacja o
    koncie - kiedy jej wspomnialem ze nie jestem zainsteresowany bo mieli
    zadzwonic w ciagu 2 dni - odpowiedziala ze mieli 'duzo pracy' (dobre
    nie??!) Na koniec probowala mi dac jakis numer telefonu gdzie 'mam
    zadzwonic' zeby anulowac konto. Odpowiedzialem ze to mnie nie interesuje i
    niech laskawie sama tam zadzwoni to odpowiedzala ze 'musze' ja i zaczela mi
    grozic jakimis konsekwencjami. Rzucilem sluchawka.

    Czasem mam wrazenie ze pracownicy sa z lapanki brani :)

    --
    l...@s...pl
    "Każda kobieta zrobi z ciebie milionera - pod warunkiem ze jestes