PracaGrupypl.praca.dyskusje:: mBANK : Nie masz jeszcze konta internetowego? › Re: dlaczego nie polecam mbank
  • Data: 2002-05-09 00:44:21
    Temat: Re: dlaczego nie polecam mbank
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kiel44 <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abat4o$aqi$...@n...tpi.pl...
    > Hi
    > To ja miałem lepszy numer. Postanowiłem założyć konto w m_ anku wypełniłem
    > wszystko i czekałem. Otrzymałem umowę i zadzwoniłem do nich prosząc o
    > aktywację konta. Otrzymałem informacje iż jeszcze tego zamego dnia ktos
    > zadzwoni. Dzwonili 7 dni :-).Po tym czasie SAM do nich zadzwoniłem z
    > informacją iż sobnie lecą w kuli. Oczywiscie PANI była zdziwoina iż nikt s

    > ze mną nie skontaktował i obiecała iż między 16 a 20 napewno ktoś zadzwoni
    .
    > I jak myślicie NIC do dzisiaj. (konto zakładałem w styczniu !!!).

    Wiem, ze NTG, ale dolacze sie do choru ;) - zakladalem konto w inteligo (wsp
    olne). Pierwszej przesylki z pakietem startowym nie podjalem, bo bylem poza
    domem. Na powtorne jej doreczenie czekalem grubo ponad miesiac... I oczywisc
    ie nikt nie wiedzial, gdzie tez ona przybywa - Masterlink twierdzil, ze zost
    ala zwrocona do Inteligo, Inteligo, ze jest wciaz w Masterlinku.... Sytuacja
    z polowy zeszlego roku.

    --
    pozdrawiam,

    glos