PracaGrupypl.praca.dyskusje:: mBANK : Nie masz jeszcze konta internetowego?Re: dlaczego nie polecam mbank
  • Data: 2002-05-09 08:25:45
    Temat: Re: dlaczego nie polecam mbank
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, ze NTG, ale dolacze sie do choru ;) - zakladalem konto w inteligo (wsp
    > olne). Pierwszej przesylki z pakietem startowym nie podjalem, bo bylem poza
    > domem. Na powtorne jej doreczenie czekalem grubo ponad miesiac... I oczywisc
    > ie nikt nie wiedzial, gdzie tez ona przybywa - Masterlink twierdzil, ze zost
    > ala zwrocona do Inteligo, Inteligo, ze jest wciaz w Masterlinku.... Sytuacja
    > z polowy zeszlego roku.
    >

    > --
    > pozdrawiam,
    >
    > glos

    To ja tez, tylko nie pamietam, ktory ze spamujacych bankow:).Weszlem na strone,
    obejzalem tabele oplat i prowizji , i poprosilem na wskazanym mailu kontaktowym
    o podanie wykazu bankomatow, lub linkado wykazu, poniewaz istotne jest, gdzie
    mozna gotowke wyplacic bez prowizji......chyba powinienem napisac ze jeszcze
    czekam na odpowiedz:)

    Pozdrawiam,
    Krzysztof