PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to jest legalne?

  • 41. Data: 2003-10-29 18:07:14
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: "slavs" <s...@p...fm>

    ok, popracuj jakis czas w tym shicie, nysle ze zmienilbys zdanie. wg mnie,
    sobota ok, mozna pracowac, ale nie w niedziele!

  • 42. Data: 2003-10-29 20:03:16
    Od: "mikl" <i...@p...onet.pl>

    "slavs" <s...@p...fm> wrote in message
    > ok, popracuj jakis czas w tym shicie, nysle ze zmienilbys zdanie. wg mnie,
    > sobota ok, mozna pracowac, ale nie w niedziele!

    slavs ale ja tam chodze na zakupy i podoba mi sie to BARDZO ze ktos tam robi
    w swieta, bo ja moge cos kupic. a pracowac tam nie bede, bo chce miec swieta
    wolne.

    chyba jasno wyjasnilem.

    pozdr,

  • 43. Data: 2003-10-29 21:25:47
    Od: Piotrr <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-29 08:15, Użytkownik MarcinP napisał:

    > Dla tych co nie maja czasu bo pracuja i pozostaje im tylko niedziela
    > proponuje, zeby poszli do swojego szefa i poprosili o wolny np wtorek
    > w zamian za niedziele. Beda mogli spokojnie zrobic zakupy we wtorek,
    > a jak przepracuja kilka niedziel to nie beda pieprzyli
    > takich glupot jak tutaj.

    > pozdr
    > MarcinP

    a ja tam wolałbym pracować w niedzielę a w zamian mieć wolny chociażby i
    wtorek. pracowałem już tak wcześniej i byłem zadowolony. a teraz wolna
    niedziela i co z tego? rozrywkę mam w soboty, w niedzielę tylko siedzę w
    domu i się nudzę. za to nigdy nie mogę niczego załatwić bo od
    poniedziałku do piątku min. od 8 do 18 w pracy.
    jeśli ktoś nie chce pracować w niedzielę niech znajdzie sobie taką pracę
    , w której nie będzie musiał.

    pozdrawiam
    Piotrr

  • 44. Data: 2003-10-29 21:29:23
    Od: Piotrr <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-29 09:36, Użytkownik Misiek napisał:

    > No nie bardzo jasne. Bo tutaj mimo wszystko weekendow 4 dniowych nie ma.
    >
    > Misiek

    Bo sie zorganizować nie potrafią ;) A u nas świąt tyle samo ale za to
    skumulowane - jak szaleć to conajmniej przez tydzień :)

    pozdrawiam
    Piotrr

  • 45. Data: 2003-10-29 21:39:46
    Od: Piotrr <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-29 19:07, Użytkownik slavs napisał:
    > ok, popracuj jakis czas w tym shicie, nysle ze zmienilbys zdanie. wg mnie,
    > sobota ok, mozna pracowac, ale nie w niedziele!

    pracowałem (choć krótko - przyznaję). niedziela ok, można popracować, w
    sobotę wolę mieć wolne!
    jeśli nie lubisz pracować w niedzielę zmień pracę na taką, w której nie
    będziesz musiał tego robić. lub osoba, która się na to żaliła, jeśli nie
    to nie Ciebie ten problem dotyczy.

    pozdrawiam
    Piotrr

  • 46. Data: 2003-10-29 22:41:40
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "Piotrr" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Bo sie zorganizować nie potrafią ;) A u nas świąt tyle samo ale za to
    > skumulowane - jak szaleć to conajmniej przez tydzień :)

    No nie potrafia! To nie ta dusza :-) Oni szaleja co najwyzej przez dwie
    godziny wieczorem. Na drugi dzien do pracy. Jak mi tlumacza, czego ja pojac
    nie moge, to ma zwiazek z jakims Lutrem czy innym Kalvinem.

    Misiek

  • 47. Data: 2003-10-30 06:21:53
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 29 Oct 2003 18:01:21 GMT
    "slavs" <s...@p...fm> wrote:

    > no wlasnie!dodac nalezy o fakcie, ze sa tez ludzie wierzacy! i nie
    > wszyscy chcieliby pracowac w dzien wszystkich swietych czy w inny
    > dzien swiateczny!

    jak nie chca to niech sie nie podejmuja pracy ktora wymaga poswiecenia
    na to dni swiatecznych.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 48. Data: 2003-10-30 07:08:06
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > poniedziałku do piątku min. od 8 do 18 w pracy.
    > jeśli ktoś nie chce pracować w niedzielę niech znajdzie sobie taką pracę

    tacy jak Ty zawsze sie znajda. Tak juz jest, ze nie wszystkim dogodzisz.
    Ale poki co to wiekszosc przyjmuje, ze dniem odpoczynku (wolnym od pracy)
    jest niedziela i wypada podporzadkowac sie wiekszosci.

    rownie dobrze moglbym powiedziec, ze urzad dziala w zlych godzinach,
    bo najlepiej byloby rejestrowac auto w godzinach poznowieczornych

    pozdr
    MarcinP

  • 49. Data: 2003-10-30 07:18:30
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > jeśli nie lubisz pracować w niedzielę zmień pracę na taką, w której nie
    > będziesz musiał tego robić. lub osoba, która się na to żaliła, jeśli nie
    > to nie Ciebie ten problem dotyczy.

    Wlasnie dzieki takim ludziom jak Ty w tym kraju prawa pracownika
    ma sie w dupie. Wlasnie dlatego, pod wzgledem traktowania
    pracownikow stajemy sie pomalu Chinami Europy.
    Wlasnie dlatego, mozliwe sa takie afery w supermarketach jak zabranie
    za kare kasjerkom siedzen, zeby pracowaly caly dzien na stojaco, albo
    zmuszenie w okresie swiatecznym kasjerek do noszenia pampersow, zeby
    kasy pracowaly caly czas. Wlasnie dlatego supermarkety wyplacanie
    nadgodzin maja w dupie, bo dzieki takim ludziom (i pogladom) jak Twoje
    mozna "im naskoczyc". W koncu jak im sie nie podoba, to moga zmienic
    prace, nie ?

    Moze kiedys (choc Ci tego nie zycze) zdarzy sie tak, ze kiedys ktos
    Twoje prawa bedzie mial w dupie a wtedy - zapewniam Cie - "zmieknie
    Ci rura".

    Dla mnie koniec w tym temacie
    pozdr
    MarcinP

  • 50. Data: 2003-10-30 08:25:32
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    > Zdziwilbys sie. Osoby z rejonow strukturalnego bezrobocia wiecej narzekaja
    > na ewentualna prace niz ci z pozostalych regionow. Wiem cos o tym.

    No ok nawet w mieście ,gdzie bezrobocie sięga jedynie 10% są osoby ,które
    chodzą narzekają ,że praca jest tylko dla wybranych... i bez znajomości
    niczego
    nie można znaleść... Znalazłem propozycję pracy za 6zł na budowie kawałek od
    miasta wszyscy ,którym mówiłem o tej pracy zaczeli kręcić nosem
    i w końcu nikt się nie złosił :) A teraz siedzimy przy piwku i narzekają ,że
    pracy
    nie ma :D